Devel.cz Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják.cz DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Názory k článku
Jak nesednout na SEOlep

JAM3SoN
JAM3SoN (neregistrovaný) 62.197.198.---
6. 7. 2011 0:11 Nový

Skvelé.

celé vlákno

Skvelé čítaníčko, nedávno jeden z klientov telefonoval, že potrebuje FTP prístup pre SEO mága. Teším sa ako mu do mailu prilinkujem tento článok na renomovanom serveri aby mal pohľad neutrálnej strany. Najviac ma baví fráza o "hnaní svinským krokom"....;) Vďaka!

Astapov aura:100
6. 7. 2011 7:54 Nový

Re: Skvelé.

celé vlákno

Naozav vynikajúci článok...

+1

Libor Šedivý aura:58
10. 7. 2011 14:24 Nový

Re: Skvelé.

celé vlákno

Souhlasím, můj zákazník má podobnou negativní zkušenost. Bohužel se nechal nachytat vícekrát, ačkoliv jsme ho varovali a nyní to u něj vypadá na krach. Bohužel a je mi ho líto, avšak já mám čisté svědomí.

Karel Kokos aura:45
12. 7. 2011 20:25 Nový

Re: Skvelé.

celé vlákno

O jednoho min. Zajimava otazka je, jestli blbce nehostinne prostredi donuti zlepsovat se, nebo je zmrdi vyhubi a pak se zacnou pozirat navajem ;-)

Earl
Earl (neregistrovaný) ---.allin.cz
11. 7. 2011 14:06 Nový

Re: Skvelé.

celé vlákno

O neutrální názor se rozhodně nejedná, tento autor píše takřka o jednom a tom samém.

Rum
Rum (neregistrovaný) ---.cust.avonet.cz
6. 7. 2011 9:29 Nový

Oblbování po telefonu

celé vlákno

Při čtení článku jsem si vzpomněl jak mě oblbovala jedna holčina abych si pořídil kreditku od citibank, mlelo jí to dobře, říkala že strašně moc ušetřím, že budu mít slevu 5% u shellu. Tak jsem jí řekl že bych to stejně nevyužil že mám Trabanta na elekriku. A bylo ticho :)

MartinX
MartinX (neregistrovaný) ---.chello.sk
7. 7. 2011 9:00 Nový

Re: Oblbování po telefonu

celé vlákno

No ja si vychutnavam telefonaty od predajcov zivotneho poistenia, zatial mi najlepsie fungovala otazka "Naco mi budu peniaze ked budem mrtvy ?"

Norbert Laposa
7. 7. 2011 23:31 Nový

Re: Oblbování po telefonu

celé vlákno

Mne pani z banky rikala, ze bych si mel upgradovat ucet a dostat zdarma zivotni pojisteni. Pri presvedcovani, jak dobre zivotni pojisteni je, mi rekla argument, ze pohrby jsou drahy a to zivotni pojisteni kryje i naklady na pohreb. Samozrejme jsem ji odpalkoval, ze mi bude jedno kdo zaplati za muj pohreb.

PikoDrak
PikoDrak (neregistrovaný) 62.209.239.---
8. 7. 2011 16:30 Nový

Re: Oblbování po telefonu

celé vlákno

To přesně dělám já - pak se na hovory přímo těším. Stačí odpovídat tak abych se u toho dobře pobavil... Akorát v poslední době mě nikdo nevolá :(

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.84.broadband12.iol.cz
6. 7. 2011 10:44 Nový

Proč lhát?

celé vlákno

Pěkný článek. Jak už bylo zmíněno, dobré dát odkaz místo dlouhého vysvětlování.

Ale ... proč lhát? Co je to za zvyk?

Přitom je to tak jednoduché: "Nemám zájem, nashle."

Miloslav Lešetický aura:37
6. 7. 2011 10:50 Nový

Re: Proč lhát?

celé vlákno

Proč ne? Oni přeci také lžou. Navíc tím, že získám čas na zjištění pravého stavu věcí, budu mít výhodu a mohu třeba varovat další potenciální oběti z mého sociálního nebo pracovního okruhu :)

Pierre
Pierre (neregistrovaný) 109.80.192.---
8. 7. 2011 10:43 Nový

Re: Proč lhát?

celé vlákno

Je to jenom o zvyku. Uz pomerne dlouhou dobu na vyzvy typu "kamo nemas par drobaku" odpovidam "mam, ale nechci dat". Stejne tak na zneuzivani prirozene slusnosti, ktera nam brani one vyrecne slecne rict, ze nas jeji kecy vubec nezajimaji odpovidam "ne dekuji, opravdu nemam zajem". Chapu, ze slovo dekuji je take lhanim, ale i tak to znacne zrychluje komunikaci.

Vsehomir
Vsehomir (neregistrovaný) ---.tatramed.sk
6. 7. 2011 11:35 Nový

Neskladat

celé vlákno

Kamarat co robil veduceho call-centra istej spolocnosti (z boalsti financnych a bankovych sluzieb) mi raz povedal, ze tetusky v call-centre maju zakazane polozit telefon. Polozit musi zakaznik. Proste vas budu otravovat dovtedy, kym nasraty nepolozite.
Dovtedy som im vzdy tresol telefonom hned ako sa predstavili a zistil som, ze je to nevyziadany hovor. Odvtedy zdvihnem, a hned ako zistim ze s nimi hovorit nechcem telefon polozim na stol niekde povedla, nech sa vyrozpravaju. Dovtedy mi obcas mali tu drzozst zavolat viac krat z tej istej firmy. Odvtedy sa mi to uz nestalo.

Martin Malý aura:93
6. 7. 2011 12:14 Nový

Re: Neskladat

celé vlákno

Mně takhle volají z různých bank. Proti nim jsem si vybudoval několik protihmatů, takže nakonec rády zavěšují samy. Ne, není to nic vulgárního ani naštvaného, já si s nima povídám mile a vstřícně, jen holt tak, že nakonec ještě rády zavolají někomu jinému. A ani mi to nezabere moc času. Je to vlastně takové pobavení uprostřed dne. (Když nemám náladu, tak končíme během třiceti sekund.)

Marvin
Marvin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 7. 2011 23:58 Nový

Re: Neskladat

celé vlákno

Nebylo by možné to trochu rozvést, alespoň pro inspiraci? :)

Pavel Dvořák
7. 7. 2011 1:35 Nový

Re: Neskladat

celé vlákno

Viz článek Haló, tady zase banka.

7. 7. 2011 8:42 redakčně upravil Martin Malý, důvod: Chybný odkaz
Martin Malý aura:93
7. 7. 2011 9:09 Nový

Re: Neskladat

celé vlákno

Ano, to je on. Plus ještě pár historek mám: http://jdem.cz/qa2e3 a z hlavy si ještě vzpomínám na: "Hovořím s panem X.Y.?" - "Ne, nikoho toho jména neznám!" nebo velmi úspěšný protihmat proti půjčce: "Nepotřebuju půjčku, já mám peněz dost!" Jen ti SEOmani mi zatím ještě nevolali, až zavolají, určitě se pobavíme! ;)

Mastodont
Mastodont (neregistrovaný) 87.204.205.---
7. 7. 2011 15:19 Nový

Re: Neskladat

celé vlákno

S tou bankou by se to dalo ještě vylepšit ...
http://26.media.tumblr.com/tumblr_l2lvsvuaMA1qzfoxyo1_500.jpg

Jenyk
Jenyk (neregistrovaný) 88.103.31.---
9. 7. 2011 21:37 Nový

Re: Neskladat

celé vlákno

No tohle je skvělý, to nějak tvořivě použiju. Díky.

hhh
hhh (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 7. 2011 22:38 Nový

Re: Neskladat

celé vlákno

hezky :-)

Franta Kučera aura:90
6. 7. 2011 11:41 Nový

Shnilé ovoce

celé vlákno

Ad „Ve skutečnosti si z vašeho webu vyrobí takzvanou odkazovou farmu. Po jejich zásahu může i pěkný web dopadnout takto“

A nejsou to jen SEO optimalizátoři – něco podobného dělá i jeden nechvalně známý český webhosting, který nabízí „webdesign zdarma“.

mamusha
mamusha (neregistrovaný) ---.inext.cz
6. 7. 2011 12:39 Nový

Re: Jak nesednout na SEOlep

celé vlákno

"Cílem těchto vykuků je s minimální námahou a náklady oškubat co největší počet hejlů, a k tomu mají své osvědčené triky."

Tak já bych jen podotkla, že toto platí nejenom pro online SEO ,ale pro všechny oblasti podnikání a SEO v tomto není žádnou výjímkou.

Karel Nováček
Karel Nováček (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 7. 2011 15:54 Nový

Co tedy Ataxo?

celé vlákno

"Důležité je pamatovat si, že skutečně solidní firmy, věnující se marketingu na internetu, telefonické nátlakové metody nepoužívají. Pokud už volají, představí sebe i svou společnost a většinou nabízejí osobní schůzku. Nepoužívají ani spamování (tedy rozesílání nevyžádaných nabídek), protože by se, minimálně mezi odbornou veřejností, totálně znemožnily. A v tomto oboru se lze totálně znemožnit jen jednou."

To de facto znamená, že Ataxo není solidní firma...

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.55.broadband12.iol.cz
6. 7. 2011 18:53 Nový

Re: Co tedy Ataxo?

celé vlákno

Já je tedy za solidní nepovažuji. Nejen, že neustále telefonicky otravovali, ale hlavně slibovali to, co nemohli splnit (měli jsme spc. sortiment, web v cizím jazyce, vzdali nám to i lektoři daného jazyka co pobývali v dané zemi, nakonec se to řešilo s rodilými mluvčími a oni se tvářili, jak to pro ně není vůbec žádný problém, jak mají odborníky na všechno) - nevěřím, prohnali by to slovníkem a cizinci by se nám vysmáli, respektive danou věc vůbec nenašli, protože každý spc. obor má určité zažité výrazy a nedá se to jen otrocky přeložit.

Duster
Duster (neregistrovaný) 95.173.207.---
12. 10. 2011 11:08 Nový

Re: Co tedy Ataxo?

celé vlákno

Souhlasím, že ataxo není solidní firma, jestli bych ten spolek vůbec firmou nazval. Ze začátku se chovají jako magnáti, že vás vůbec nepotřebují a potom z vás chtějí vycucnout co nejvíce peněz a vlastně ani netuším za co. Nikdy bych jejich služby nevyužil a ani bych to nedoporučoval. Udělali pro mě cenovou nabídku (40.000kč za měsíc) za reklamu, my tedy řekli, že si to necháme projít hlavou. Samozřejmě po dalším seznámení s reklamou na internetu a po asi 10 telefonátech s ataxo jsme jim řekli, že o reklamu zájem nemáme. Po cca půl roce další telefonát, že máme prý smlouvu s ataxo a že máme uhradit 40.000 korun. Docela zábavný člověk, který chce peníze za něco, co nikdy neudělal. Po této zkušenosti bych se jim vyhnul obloukem. Takhle se chovají podvodníci.

Opravdový odborník :-)
Opravdový odborník :-) (neregistrovaný) ---.digineo.de
6. 7. 2011 16:45 Nový

Díky za článek

celé vlákno

Díky za článek, lidi je potřeba varovat – znám totiž pár obětí, které na ty různé registrace do katalogů naletěly a těch několik stokorun raději zaplatili (za nic). Čím víc se o tom bude mluvit, tím lépe. Podvodníků je všude spousta, ale u webu, zdá se, o něco více, protože je sem přilákaly vidiny snadného zisky (ale to už jsou loňské sněhy).

Ad „žeňte je svinským krokem. Je to podobné, jako byste bezdomovci z nádraží svěřili klíče od svého domu“

Přesně tak. Ještě je potřeba říct, že odborníci už dneska FTP nepoužívají (alespoň ne pro ne-anonymní přístup), takže bych jim neměl ani co sdělit – a se SFTP ty pologramotné opice nabízející SEO zase neumí pracovat.

Ad „mohou považovat za akceptaci nabídky“
Považovat mohou, faktury taky posílat můžou – ale peníze nedostanou. Že nějaké slepici na druhém konci drátu řeknu, že se na jejich nadídku možná podívám, to opravdu není uzavření smlouvy. Navíc to nemají jak dokázat. Leda že by si hovory nahrávali… ale na to zase musí upozornit předem. ÚOOÚ na ně.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.stensoft.com
11. 7. 2011 14:40 Nový

Re: Díky za článek

celé vlákno

Navíc zákon na tohle už pamatuje a explicitně pro registrace v katalozích zmiňuje, že tam už žádný implicitní souhlas nestačí, musí být explicitně napsáno (řečeno), že jde o smlouvu a důkazní břemeno leží na té firmě.

Markoniuss Markoniuss
6. 7. 2011 17:29 Nový

A co mají ty firmy dělat?

celé vlákno

Celý internet je plný toho, co vlastně by člověk neměl dělat, začíná to u SEO, končí to u podnikání. Rady typu "nedělej to a to" nevedou nikam. Hodně firem by spíš potřebovalo poradit s tím, co vlastně dělat. Dneska nejde jen o to mít web, ale o to rozumět internetovému marketingu.

Kdyby to byl článek o tom, co dělat, bylo by to mnohem přínosnější

Markoniuss Markoniuss
6. 7. 2011 18:35 Nový

Re: A co mají ty firmy dělat?

celé vlákno

Tak jsem se naštval a napsal jsem článek o tom, jak si udělat SEO sám, jednoduše a dobře :) K přečtení na myego.cz

6. 7. 2011 20:31 redakčně upravil Martin Malý, důvod: Odstraněn odkaz na offtopic článek.
Martin Malý aura:93
6. 7. 2011 18:58 Nový

Re: A co mají ty firmy dělat?

celé vlákno

"Co se mi na článku nelíbí je fakt, že pouze poukazuje na to, co nedělat, ale vůbec nenabízí řešení na to co dělat, aby člověk získal na internetu prvotní návštěvnost." Článek se nevěnuje "návštěvnosti", takže žádné "řešení" v tomto směru nabízet nemusí a Vaše naštvání na tom nic nezmění. Článek se věnuje otravným nabídkám, co se návštěvností pouze zaklínají. O získávání návštěvnosti jsme psali jinde. Takže pardon, ale jste s tímto poněkud offtopic.

PS: Jednou z metod získávání prvotní návštěvnosti je inseminace odkazů do diskusí pod články, co se věnují něčemu jinému, tzv. "model To je zajímavé, koukněte na můj blog".

Franta Kučera aura:90
6. 7. 2011 19:43 Nový

Ach ta čeština

celé vlákno

Raccoon from Twitter radí :-)

Martin Malý aura:93
6. 7. 2011 18:36 Nový

Re: A co mají ty firmy dělat?

celé vlákno

Dobrá připomínka. Už jsme něco na tohle téma měli, ale osvěty není nikdy dost.

Žoužel
Žoužel (neregistrovaný) 67.159.44.---
7. 7. 2011 9:39 Nový

On to nabízí i ovocný hosting, a dokonce s garancí

celé vlákno

viz http://jdem.cz/qa2h8 Jeho modelový případ "Jan Chvistek, Zedník, Ostrava" spočíval v zaspamování kdejakého diskusního fóra kvůli zpětným odkazům. Slušné žádosti ani blokace nepomohly. Když to začali někteří parodovat ("Chvistek na stavbě prokopl psa, ohnul rovnák na ohybák, lepí cihly kanagomem, postavil dórský sloup z vepřovic, místo korouhvičky použil sádrokartonovou slepici, při odchodu do výfuku osobního vozu zadavatele nacpal papouška, Jan Chvistek zedník Ostrava"), tak vyhrožoval žalobama za poškozování dobrého jména a žádal stažení. Fakt profesionální SEO s garancí!

Věra Pohlová
Věra Pohlová (neregistrovaný) ---.anonymizer.ccc.de
7. 7. 2011 11:18 Nový

Doporučíte?

celé vlákno

A která firma tedy nabízí dobré SEO? Poraďte. Já tomu vůbec nerozumím. U jedněch jsem viděla balíček 70 gigabitů a k tomu SEO zdarma za sto padesát korun. Je to dobré nebo ne?

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 7. 2011 12:16 Nový

Re: Doporučíte?

celé vlákno

Jak píšou v článku, pokud k tomu dají i registraci do nějakých těch katalogů, neváhal bych ani minutu ;)

Izak
Izak (neregistrovaný) 193.179.215.---
7. 7. 2011 12:50 Nový

Jste nekompetentni banda amateru !

celé vlákno

Kurna, kdyz vam nekdo posle proforma faktiru a je to proflaknuta firma okamzite podavat zalobu o pokus o neopravnene obohaceni, zvlaste pokud mate pravnika na pausal, nevahat ani minutu.
Castka muze byt stejna jakou se po vas pachatel pokusil vymoct, kolega takhle vybeh, kdyz na nej generali poslala exekutora, podal proti zalobu a kdyz vyhral, okamzite podal zalobu na neopravnene obohace a odstal 15.000kc ... to byla ta castak, kterou se pokouseli vydobyt z udajne nezaplacenych 500kc.

Nemazlit se s nema, byt predator, bezpaterni chladny zabijak, ktery nikomu nedaruje ani halir ... a ono je to prejde holomky !

papaja
papaja (neregistrovaný) 77.87.242.---
7. 7. 2011 23:12 Nový

Re: Jste nekompetentni banda amateru !

celé vlákno

jedinej nekompetentní amatér jste tu vy. Z vašeho příspěvku vyplývá, že právu absolutně nerozumíte, plete si pojmy s dojmy (a také pojmy občanského a civilního práva, různá stadia občanského procesu apod.). Poradím vám - zkuste radit na diskusních forech v oboru, ve kterém se vyznáte. Právo to zcela jistě není.

Mgr.Radovan Kaluža
Mgr.Radovan Kaluža (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
7. 7. 2011 23:28 Nový

seo tarif

celé vlákno

dobrý večer všem

informaci o seo optimalizaci máme zde http://www.banan.cz/seo---optimalizace-pro-vyhledavace

po klientovi vyžadujeme možnost editace stránek, tedy přístup do administrace redakčního systému (většinou používá náš http://www.banan.cz/produkty/webove-stranky-zdarma ) a nebo pokud přístup nechce povolit tak editaci provádí sám

pokud bychom po někom chtěli ftp přístup tak jen z důvodů, že mu chceme s editaci pomoci a nemá žádný CMS a jediným řešením je editace zdrojových kodu webu (i takové weby bohužel ještě jsou)

Radoš z Louže
Radoš z Louže (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
8. 7. 2011 0:33 Nový

Re: seo tarif

celé vlákno

Moc ti díki, nechci a strč si to do (_!_)
Naštěstí Plaváček napsal, jak SEO webu po takovém nájezdu dopadne, je to jako výbuch supernovy.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 7. 2011 8:38 Nový

Re: seo tarif

celé vlákno

No, ještě aby hosting chtěl moje údaje na jejich ftpko, když si může šáhnout kam chce. A pokud někomu dám možnost vlést do redakčního systému, není to o nic bezpečnější než dát mu údaje k ftp. A jak to má s bezpečností banán už nám bylo párkrát předvedeno :-D

intergalaktický SEO ředitel
intergalaktický SEO ředitel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 7. 2011 21:34 Nový

Nabízím SEOlep

celé vlákno

Kvalitně zalepíme Váš web, oblepíme jej odkazy ze všech stran, nejenom ze spodu. Volejte ihned 0609 112777 nebo rovnou posílejte smsky s FTP údaji.

Za příplatek také nabízíme intergalaktické SEO, takže Váš web bude v dosahu i z jiných míst naší galaxie.

JSH
JSH (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 7. 2011 21:44 Nový

Re: Nabízím SEOlep

celé vlákno

To je síla, já si pořád to telefonní číslo a reklamu pamatuju. :D Kolik už je to roků, ví to někdo?

Nio
Nio (neregistrovaný) ---.customer.trinity.cz
9. 7. 2011 0:49 Nový

je třeba říkat ne

celé vlákno

Mě volají každou chvilku a něco nabízí. Kdysi jsem neuměl prostě říci NE! Po tom, co jsem se nechal "ukecat" do pár MLM (které stejně nedělám, ale můžu kupovat parfémy za super cenu) a nějakého toho pojištění (které jsem si říkal "to se mi možná bude hodit") jsem si pověděl DOST! Takhle to dál už nejde, budu se muset přiučit trochu asertivity a začít říkat NE!
Někdy je to fakt namáhavé, když protistraně už po 10sáte říkáte ne, nemám zájem o toto pojištění, ne nechci, a protistrana pořád dokola povídá....
Nesnáším, ty jejich FLIGNY, jak s vámi manipulují a nutí vás k něčemu co nechcete (daávají vám např. schválně otázky, abyste na ně odpovídali jak chtějí), je to fakt svinstvo a musí na to být žaludek. Já jsem vždy slušný, když to však někdy nejde ukončit tak jen pronesu "já o nic nemám zájem, děkuji naschledanou" (i když naschledanou.... spíš by se hodilo s Pánem Bohem) a zavěsím. Párkrát se mi stalo, že protistrana nasra.ě sekla telefonem. Např.: paní povídala, že můžu čerpat levný benzín a kdesi cosi, nepustila mě ke slovu, teprve po cca 15min jsem měl šanci vůbec něco povědět, tak jsem řekl "já ale nemám auto", no úplně jsem jí viděl na druhé straně, nasra.ě s telefonem praštila :-D Stačilo jen, kdyby mě pustila ke slovu a hned by se dozvěděla, že z toho nic nebude...

Franta Kučera aura:90
9. 7. 2011 10:34 Nový

Re: je třeba říkat ne

celé vlákno

Ad „nepustila mě ke slovu, teprve po cca 15min jsem měl šanci vůbec něco povědět“

V takovou chvíli prostě zavěsit, bez vysvětlení, bez poděkování, bez rozloučení. K normálním lidem se má člověk chovat slušně, ale když někdo otravuje po telefonu, tak si žádnou slušnost nezaslouží. Něco jim říkat má smysl leda, když se chceš pobavit – trochu je vyprudit, zdeptat :-)

A hlavně si z toho nic nedělat. Když ti přijde do schránky e-mailový spam, tak jim taky nepíšeš slušnou omluvu, že děkuješ za nabídku, ale nemáš zájem – prostě to skončí v koši, ne?

Jenyk
Jenyk (neregistrovaný) 88.103.31.---
9. 7. 2011 21:34 Nový

Re: je třeba říkat ne

celé vlákno

Doporučuji nechat někde položený telefon než sami zavěsí, to je odradí lépe. Už to tu někde také zaznělo.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.stensoft.com
11. 7. 2011 14:49 Nový

Re: je třeba říkat ne

celé vlákno

Já jsem dělal to, že jsem telefon schoval do kapsy a pokud to šlo, tak i vypnul reproduktor. Ať si mluví, jak dlouho potřebují. Většinou mi už znovu nezavolali.

kfc
kfc (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
9. 7. 2011 22:40 Nový

Jak Vám mohou poslat vymahače, na základě tel. hovoru?

celé vlákno

Nepochopil jsem to, jak někdo Vám muže poslat vymahače jen proto, že necháte nějakou blbku "vykecat" v telefonu? Tomu nerozumím.... To tady neexistuje právní stát? To abych vítal takovou návštěvu nachystanou metrovou kulatinu... V horším případě by to odvezla záchranka a v tom lepším, bych kopal na zahradě jamu.... :-D

Miloslav Lešetický aura:37
10. 7. 2011 7:56 Nový

Re: Jak Vám mohou poslat vymahače, na základě tel. hovoru?

celé vlákno

Pokud jste si nepřečetl v článku odkazovaný článek o společnosti Mediapol News, pak to udělejte. Potíž je v tom, že žádost o zaslání nabídky e-mailem tato firma bere jako akceptaci nabídky. Nejde ani tak o to, že by byla v právu (je pravděpodobné, že u soudu byste uspěl - v tomto ohledu náš právní stát, respektive právo funguje), ale spíš o to, že vás následně, pokud nezaplatíte, bude otravovat vymahačská firma. A spousta lidí se prostě zalekne, nebo jim nestojí za to se bránit, a raději zaplatí. Jedná se zkrátka o elegantní formu psychologického nátlaku, která bohužel nese své ovoce. Kdyby totiž nefungovala, zmíněná firma (a další podobné) by už dávno zavřela krám.

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.stensoft.com
11. 7. 2011 14:52 Nový

Re: Jak Vám mohou poslat vymahače, na základě tel. hovoru?

celé vlákno

Vymahačská firma vám akorát párkrát napíše. Nic po vás vymáhat nebude a ani se neobrátí na soud. Moc dobře ví, že tam nemají šanci.

Michal Wiglasz
10. 7. 2011 12:36 Nový

peníze na zavolanou

celé vlákno

Když se tady rozmohly zkušenosti s telefonáty, tak taky něco přidám:
Jednou jsem ve vlaku vyslechl od nějakého klučiny, který dělá v call-centru, že mají zakázané říkat do telefonu půjčka (ale jenom „peníze na zavolanou“) a hlavně nesmí říkat smlouva (musí to říct tak, aby to šlo právně brát za ústní smlouvu – už si nepamatuju jak – ale to slovo nesmí zaznít, aby se druhá strana nezalekla).

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.stensoft.com
11. 7. 2011 14:55 Nový

Re: peníze na zavolanou

celé vlákno

Já vím o dvou používaných obratech: „Berete to?“ a „Chcete to?“ Případně jejich obměny.

Btw. alespoň u těch katalogů už ze zákona musí být explicitně a jasně uvedeno, že jde o smlouvu.

Marv
Marv (neregistrovaný) 109.108.109.---
12. 7. 2011 15:45 Nový

Re: Jak nesednout na SEOlep

celé vlákno

Nedávno jsem takového "telefonistu" pěkně vytočil do běla, když jsem přestíral neschopnost správně nadiktovat svůj e-mail. Nakonec jsem mu po deseti minutách nadiktoval "chci.okrast@blbec­.cz", to už mu naprosto odešly nervy a řval na mě... jak jsem se dobře bavil, asi nemusim zdůrazňovat.

Kuboslav Keglevič aura:45
13. 7. 2011 13:46 Nový

Majú v titulku to sousloví

celé vlákno

Ataxo má dokonca v titulku HP „SEO optimalizace pro vyhledávače“. Výraz „SEO optimalizace“ používa tiež firma Sherwood

Někdo
Někdo (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
14. 7. 2011 0:24 Nový

Z jiného soudku - telefony

celé vlákno

Jako operátora mám O2 a protože je mi pod 26 let, tak mám ten jejich tarif pro mladé, což je od nich opravdu nejvýhodnější pokud moc neprovoláte (pro mě teda určitě). A volala mi ženská a že je od O2 a jestli nechci změnit tarif, že bych prý ušetřil. Řekl jsem jí, že mám tarif O2 [:kůl:] (to je ten pro mladé) a že mi vyhovuje. A ona na to: "Jo vy máte tenhle tarif? Vám ještě nebylo 26?" Když jsem to slyšel, tak jsem jí málem poslal do prd*le! Jak může mít takovou drzost nabízet mi levnější volání, když ani neví, co mám za tarif?! :D

Franta
Franta (neregistrovaný) ---.frantovo.cz
14. 7. 2011 12:05 Nový

Re: Z jiného soudku - telefony

celé vlákno

Ale ona moc dobře ví, kolik ti je i jaký máš tarif. Jen to zkoušela…

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) 84.242.75.---
14. 7. 2011 15:45 Nový

Re: Z jiného soudku - telefony

celé vlákno

Navíc by byl operátor sám proti sobě, kdyby nabízel skutečně levnější tarify. Přece si nebude snižovat zisk. A ještě navíc musí zaplatit ty, co v call centru obvolávají možné oběti ;)

MATES
MATES (neregistrovaný) 188.175.21.---
14. 7. 2011 20:30 Nový

Re: Z jiného soudku - telefony

celé vlákno

Taky jsem míval problém poslat slušně "do pryč" slečny z call center, nabízející nejrůznější "produkty" (podvody) a nebavilo mě dlouze poslouchat jejích naučené fráze... až jsem to vyřešil... Teď je hned když se představí, zarazím slovy: nezlobte se, zrovna nemám čas, popřejí hezký den a típnu telefon. A hned (nebo v co nejkratší době) dám jejich číslo blokovat.
A ještě se mi nestalo, že by mi některá volala znovu. :)

Kráťa
Kráťa (neregistrovaný) ---.bubakov.net
27. 12. 2011 1:20 Nový

To je super článek.

celé vlákno

Už jsem na něj rozeslal link všude možně. Jediná vada na něm je, to opisování CAPTCHA tady u komentáře.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem