Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Porovnání rychlosti animačních technik

Porovnání rychlosti animačních technik

Zprávičky Webdesign

V současnosti lze v prohlížečích používat čtyři techniky pro animace: Flash, HTML5, Canvas a SVG. Článek Animation Benchmarking přichází s porovnáním rychlostí jednotlivých metod v různých prohlížečích. Ke srovnání byl použit částicový (particle) systém. Podle testů je nejrychlejší Flash, po něm Canvas, pak HTML5 a nejpomalejší je SVG. Rychlost se se vzrůstajícím počtem částic srovnává.

Komentáře

Subscribe
Upozornit na
guest
4 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Greeny

teda sa limitne blíži k 0 FPS ;-)

Murdej

Ti progamatori jsouc cim dal rozezranejsi, pamatuju kdy jsem zacinal programovat tak jsem delal taky takove ptakovinky s podobnou ryclosti ALE NA 50× POMALEJSIM HW.

X

Proč nebyly testovány JavaFX a Silverlight? Je v nich nějaké technologické omezení nebo to bylo jenom rozhodnutí autora???

pas2007

Technologické omezení tam jistě nebude – animované kroužky jdou udělat i v JavaFX i v Silverlightu. :) Autor tam píše, že ho zajímá potenciální nahrazení Flashe nativními browserovými technologiemi. Což shodou okolností určitě zajímá i největší skupinu RIA vývojářů.

Enum a statická analýza kódu

Mám jednu univerzální radu pro začínající programátorty. V učení sice neexistují rychlé zkratky, ovšem tuhle radu můžete snadno začít používat a zrychlit tak tempo učení. Tou tajemnou ingrediencí je statická analýza kódu. Ukážeme si to na příkladu enum.