Přejít k navigační liště

Archiv autora: Jan Kadlec

Copywriter na odpočinku. Přemíru volného času tráví akademickým životem, teoretickou ekonomií a sledováním startupového podnikání.

Komentáře: 5

IPO48: startupy ve znamení marketingu a UX

Minulý víkend v Praze proběhla akce IPO48, akcelerátor internetových projektů. Poznatky, trendy a poznámky o nezbytnosti angličtiny v internetovém startupovém podnikání v trojroli netechnicky založeného kritického pozorovatele, účastníka a pomocného organizátora stručně shrnuje Jan Kadlec.

Kontrolní číslice čárového kódu (úloha z kroužku programování pro děti)

Kolik lidí si podle vás v supermarketu kontroluje účtenku, aby se ujistili, zda jim namarkovali vše správně? Obvykle ne mnoho, jelikož čárový kód je tak spolehlivý, že mu důvěřují, že funguje. (Já tedy vídám, že si to lidé kontrolují a namátkově to dělám tady. Přeci jen je tam lidský prvek, ne vše se markuje podle kódu, případně může být zboží špatně přiřazeno).