Přejít k navigační liště

Archiv autora: Pavel Ungr

Věnuji se aktivně SEO a internetu již od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz, Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení nejen o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu na Lupě.cz a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o sociální sítě a jejich využití. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

Komentáře: 12

Linkbuilding jako součást SEO a kanál online marketingu v roce 2014

Základní principy SEO se nemění. Vytvářet nalezitelný web se silnou značkou, který budou vyhledávače i návštěvníci milovat. Tohle platilo v roce 2005 a bude platit i v roce 2015. Ovšem všechny další věci se dynamicky mění. Hodnotící signály, přístup k odkazovému profilu nebo důvody a způsoby penalizací. Vyvíjí se i technické schopnosti vyhledávačů.

Kontrolní číslice čárového kódu (úloha z kroužku programování pro děti)

Kolik lidí si podle vás v supermarketu kontroluje účtenku, aby se ujistili, zda jim namarkovali vše správně? Obvykle ne mnoho, jelikož čárový kód je tak spolehlivý, že mu důvěřují, že funguje. (Já tedy vídám, že si to lidé kontrolují a namátkově to dělám tady. Přeci jen je tam lidský prvek, ne vše se markuje podle kódu, případně může být zboží špatně přiřazeno).