Přejít k navigační liště

Archiv autora: Tom Krcha

Tom Krcha přednáší na konferencích v USA, Evropě a Asii a pracuje jako Gaming Evangelist v Adobe. Zabývá se tvorbou her a aplikací ve Flashi, především 3D a realtime multiplayer. Píše blog FlashRealtime.com a má twitter: http://twitter.com/tomkrcha

Komentáře: 33

Flash Catalyst: Snadný návrh RIA aplikace

Bez hezké grafiky se pořádná RIA aplikace neobejde, jenže vývojáři často nerozumí grafikům a grafici nechápou vývojáře. Flash Catalyst je nástroj, který zjednodušuje převod návrhu z Photoshopu, Illustratoru či Fireworks do Flexu 4 a slouží k prototypování i wireframingu. (Součástí článku je videotutoriál)

Komentáře: 39

Flash Platform – nejrozšířenější RIA platforma

Pravděpodobně se nenajde vývojář, který by neznal Flash. Nicméně většina lidí na něj pohlíží jako na animační nástroj pro tvorbu bannerů či úvodních stránek (známých jako „Skip Intro“). Ve skutečnosti je Flash především nejrozšířenější RIA platforma světa. Jaké úmysly s ním Adobe má a jaké technologie na něm staví?

Remcání proti Javě

Po 3⁄4 roce práce v Golangu jsem se vrátil na chvíli k Javě. Doufám, že jen dočasně. Protože, když člověk na dostatečně dlouhý čas vypadne z prostředí, kde dlouhodobě pobýval, a vrátí se zpět, najednou mu dojde, jak jsou některé věci obskurní. A jak některé věci, které byly vymyšleny s nejlepšími úmysly pomáhat, ve skutečnosti práci zatemňují a ztěžují. Je to, jako když žijete v prasečáku a už si pak neuvědomujete, že prasata smrdí.