Komentáře k článku

Linkbuilding jako součást SEO a kanál online marketingu v roce 2014

Základní principy SEO se nemění. Vytvářet nalezitelný web se silnou značkou, který budou vyhledávače i návštěvníci milovat. Tohle platilo v roce 2005 a bude platit i v roce 2015. Ovšem všechny další věci se dynamicky mění. Hodnotící signály, přístup k odkazovému profilu nebo důvody a způsoby penalizací. Vyvíjí se i technické schopnosti vyhledávačů.

Zpět na článek

12 komentářů k článku Linkbuilding jako součást SEO a kanál online marketingu v roce 2014:

  1. Daniel Gottwald

    jaka ke vsak realita?
    Hezky sepsane doporuceni od Googlu, o kterem se uz vi dlouho.

    Jenze realita je nekde uplne jinde, to vi kazdy, kdo dela linkbuilding v praxi. Zvlast pokud ma klient nejvice zakazniku prichazejicich pres seznam.

    Vetsina dobrych seo konzultantu chce delat ciste a doporucovane seo, jenze nakonec stejne skonci u kompromisu, ktere se dle google radi do sede zony.

    Takze najde se konecne nekdo, kdo prestane vypravet pohadky a popise, jak se dela seo v realu na ceskem internetu?

  2. Zdeněk DvořákAutor příspěvku

    Příklady
    Díky Danieli za komentář, přišly vám dva příklady z reálné praxe jako slabá ukázka toho, co funguje a neporušuje žádná pravidla? Ano, na masový výkon je to těžké a pro výsledky u Seznamu obzvláště, ale proto jsem do textu přidal ukázky a tím více mě mrzí zmínka o pohádkách.

  3. Daniel Gottwald

    Příklady
    Díky za odpověď.
    Vy jste ukázal takové spíše ojedinělé případy, kdy se to opravdu povedlo, ale mě by zajímala ta každodenní práce, kterou zná každý linkbuilder. V konkurenčních oborech se prostě nevyhnete tomu, co je popsáno v posledním odstavci a jak zaznělo včera na seo restartu: Kdo tvrdí, že už nekupuje odkazy, tak je kupuje ještě dnes :)

    Nechcete napsat radši článek s případovou studií, kde bude konkrétně vidět použité „čisté“ seo metody, s konkrétními výsledky?

    1. Martin Hassman

      Re: Příklady

      Danieli, pokud jak sám tvrdíte, víte, jak měl těm článek vypadat, nechcete nám to ukázat a napsat ho sám?

    2. Vašek Hanzl

      Kdo to řekl?
      Kdo tvrdí, že už nekupuje odkazy, tak je kupuje ještě dnes :)
      Na SEO restart jsem nebyl.

      Podívejte se do odkazových portfolií firem, kterým vedou kampaně značkoví linkbuildeři a uvidíte, jestli se realita střetává s teorií.
      Pavel Ungr na svém blogu píše tyto reference: Vodafone, Axa, Zapakatel, Pepa.cz, CK Fischer, Generali, UPC či Hudy
      Zdeněk Dvořák uvádí: Nugget, Veřejná realitní

      1. Zdeněk DvořákAutor příspěvku

        Re:
        Vašek Hanzl: Ještě k té výzvě doplňte, kdy ty zakázky probíhaly. Já data na svém webu transparentně uvádím, hodnocení tedy můžete dát do kontextu s pravidly vyhledávačů v době, kdy byly Vámi vybrané reference realizovány a bude to korektní.

      2. Zdeněk DvořákAutor příspěvku

        Re:
        Pokud chcete jednu aktuální, pak od května 2013 dělám na tomto webu – MT Nábytek. Tam se můžete do sytosti zanořit, s většinou odkazů získaných od té doby jsem naprosto spokojený.

    3. Zdeněk DvořákAutor příspěvku

      Re: Příklady
      Danieli, až u nás najdete takový web – třeba eshop – určitě mi dejte vědět, protože takové u nás až na výjimky (např. Alza, kde je odkazový profil důsledkem úplně jiných aktivit) skoro nejsou. Smyslem těchto „ojedinělých případů“ je ukázat, co může fungovat a že není třeba 100% všeho „nakupovat“, ale snažit se pořád navýšit objem těch odkazů, které se dají získat, aniž by měl člověk černé svědomí a které webu zůstanou, i když se třeba dostane do problémů. Ano, je to šichta, je to drahé a výsledek je nejistý.
      Navíc jsem nikdy nebyl nějaký white-hat-strictly propagátor a tak to uvádím i v částech článku, které jsem psal já. Dokud to bude používat konkurence, musí se každý rozhodnout, jaká míra rizika mu stojí za to.

  4. Daniel Gottwald

    Martin: Pouze jsem upozornil na to, že článek a popsané metody ne vždy odpovídají realitě, a pokud odpovídají, tak bych rád viděl konkrétní případovou studii. Jinak články píši pravidelně a snažím se, aby vypovídaly o tom, co reálně dělám.

    Vašek: Řekl to Tomáš Vyskočil jako jednu historku z podsvětí :)
    Odkazová portfolia o ničem nevypovídají (pouze o nějakém druhu spolupráce), vypovídající může být případová studie.

    Zdeňku, toto vysvětlení beru a doufám, že těch ojedinělých případů bude čím dál více :)

    1. Zdeněk DvořákAutor příspěvku

      Re:
      Taky bych si to, Danieli přál, u sebe se snažím, jinak bych si netroufl psát takové články:)

  5. Daniel Gottwald

    Linkbuilding v praxi
    Pokud by někoho zajímalo, tak přikládám aktuálnější článek na stejné téma: http://danielg.cz/7-tipu-na-linkbuilding-z-praxe/. V článku jsem udělal experiment u jednoho svého článku, získal jsem na něj odkazy a článek sepo nějaké době dostal na první místa u Googlu i Seznamu, testovaným výrazem byl „seo audit webu“.

Napsat komentář

Tato diskuse je již příliš stará, pravděpodobně již vám nikdo neodpoví. Pokud se chcete na něco zeptat, použijte diskusní server Devel.cz

Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=12463