6 komentářů k článku Od nápadu k realizaci: než začneme programovat…:

  1. t.h.

    Paranoia

    Zajímavé možnosti jak sehnat potřebné zdroje. Bohužel my češi jsme v tomhle asi „opatrnější“. Když tu má někdo nápad, to poslední co by dělal, je právě to, že by hledal někoho s kým se o něj podělí ;) Možná je to nedávnou historií nebo tím „Podle sebe, soudím tebe…“? (čest výjimkám – IPO).
    Na druhou stranu, když vidím jak tu vzniká jeden slevomat za druhým…

    1. tomasco

      Re: Paranoia

      slevomat – asi klasicky princip v clanku popisaneho :
      „Většinou došlo k tomu, že dva nebo více týmů přišly s podobným řešením.“

      Preco predpokladat ze ludia v Cechach ( alebo na Slovensku ) kopiruju od seba navzajom. Podla mojho nazoru existuje skupina ludi ktora sleduje zahranicne trendy a pokusa sa ich nasadit u nas.

      1. slevomatmaster

        Re: Paranoia

        Kdyby to tak bylo, tak těch 200 slevomatů vznikne na začátku 2010 a ne na podzim/zimě 2010, až jim někdo prošlapal cestičku a ukázal že to funguje i u nás… ;-) 50% majitelů slevomatů neví co je Groupon – fakt!

  2. Ondra Raška

    Nápad sám o sobě je bezcenný

    Pěkný článek, pěkně napsáno. Souhlasím se zmíněným v článku i v diskuzi. Nápad nikdo neukradne, protože co je nejdůležitější je právě ten nositel myšlenky. Třeba nápadů v Mitonu je plno, na každé konferenci jich vidím desítky (např. dneska na http://www.web2expo.com/webexsf2011/public/schedule/detail/17754) a každý týden píše někdo nový. Ale co není jsou borci, kteří mají šanci nápad prosadit. Proto říkám nebojte se nápad sdílet a nadchnout pro něj další lidi, kteří vám ho pomůžou zrealizovat.

    @vondra

Napsat komentář

Tato diskuse je již příliš stará, pravděpodobně již vám nikdo neodpoví. Pokud se chcete na něco zeptat, použijte diskusní server Devel.cz

Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=3460