Komentáře k článku

Scukařina, žádná dřina – appendix

Poslední nejposlednější díl o vývoji na Scuku je na přídavek. Podělím se v něm o zkušenosti z nastartování komunity a jejího babysittingu. Prozradím také podrobnosti o tom, jak jsme zkoordinovali všechny pučící výhonky projektu a jak jsme je zdárně a v pravý čas omotali kolem dne D – veřejného spuštění.

Zpět na článek

14 komentářů k článku Scukařina, žádná dřina – appendix:

    1. Cuketka

      Re: Co by tomu řekl Josef Šlerka?

      Já to slovo nemám rád. Zřetelně tam cítím „vysát dav zadarmo“ :))) Se Scukem to zkoušíme jinak a brzy to ukážeme v praxi, až na konci září naběhne náš vzdělávací program, se kterým máme velké plány.

      1. Josef Šlerka

        Re: Co by tomu řekl Josef Šlerka?

        „Zřetelně tam cítím „vysát dav zadarmo“ :)))“ njn, jde o to, jestli krom citeni je to i pravda (coz neni). Ale to jen naokraj. Jinak scuk.cz drzim palce.

    1. Cuketka

      Re: Proč zrovna Mall?

      Správná otázka! ;) Na Scuku jsme se rozhodli postavit byznys model, který není závislý na zisku z inzerce od podniků, které na Scuku hodnotíme. U ostatních velkých i zavedených průvodců vidíme, kam to může vést a téhle pasti ze střetu zájmů se chceme vyhnout. Zatím jsem přesvědčeni o tom, že jsme na správně cestě ;)

      MALL jsme oslovili sami jako silnou značku MIMO gastronomii, která si stejně jako Scuk zakládá na kvalitě a službách. Každá velká značka, která tyhle základní hodnoty s námi sdílí, je pro nás potenciálním inzertním partnerem.

      U MALLu máme jistotu, že nám nebudou kecat do práce + je pro nás výhodné i to, že v inzertní přítomnosti na Scuku netlačí na „výkonnostní“ reklamní formáty. Pro nás je to taky výzva v tom, že se snažíme ukázat, že povědomí o partnerovi nespočívá jen ve velikosti loga na úvodní stránce Scuku, ale odvíjí se od řady aktivit „po stranách“ – sociální sítě, blog, další aktivity (které teprve rozjedeme).

          1. rejpal

            Re: Proč zrovna Mall?

            Tak jinak. Kolik scukaru pracuje v mall.cz a vas projekt podporuje i jinak, kdyz z toho „maji radost“ jak pise Petr Kral.
            A kolik by me stala podpora scuk? Bud soubezne zobrazeni s mall a nebo, aby tam byla pouze ma reklama? Pripadne na webu slibujete newslettery, daji se vyuzit i jako obch. sdeleni atd.
            Na webu jsem nenasel cenik inzerce, nebo to nechystate a web budete zivit ze „srazu scukaru“?
            Chtel bych pochopit ten obchodni model, zatim mi to nedava ekonomicky smyl, asi jsem pomalejsi.
            Dekuji

        1. Petr Král

          Re: Proč zrovna Mall?

          MALL z toho má především radost, protože takhle hladkou spolupráci jsem snad ještě nezažil. A pak si od toho samozřejmě slibujeme budování značky u zajímavé cílové skupiny. První měsíc spolupráce ukázal, že chytré partnerství zajímavého projektu může přinášet lepší výsledky, než klasická reklama.

          1. rejpal

            Re: Proč zrovna Mall?

            Lze uvest konkretni data, nebo srovnani treba s idnes, kde take obcas inzerujete (nebo jsem vas tam videl).
            Dekuji

      1. Inkvizitor

        Re: Proč zrovna Mall?

        Nápad je to dobrý, akorát si dejte pozor, ať vám tam Mall netlačí reklamu na psí žrádlo, kterou v poslední době rozjel. V lepším případě by to působilo komicky. ;-)

Napsat komentář

Tato diskuse je již příliš stará, pravděpodobně již vám nikdo neodpoví. Pokud se chcete na něco zeptat, použijte diskusní server Devel.cz

Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=3323