Komentáře k článku

WebGL: Šrouby a matice

Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych šáhnul po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…

Zpět na článek

4 komentářů k článku WebGL: Šrouby a matice:

  1. Patrik Štrba

    Pekné
    Pekný článok. Inak v tom poslednom príklade je pekne vidno ako sa časť rohu pri otáčaní nevykreslí lebo je mimo scény

  2. nn

    Otazka
    Zdravim, skusal som v prvom priklade http://jsfiddle.net/ondras/YMZfW/ doplnit depth test:

    ....
    gl.enable(gl.DEPTH_TEST);
    gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT | gl.DEPTH_BUFFER_BIT)
    gl.drawElements(gl.TRIANGLES, indices.length, gl.UNSIGNED_BYTE, 0);
    

    a zeleny (druhy) bod sa vykresluje vpredu, namiesto vzadu.

  3. Ondřej ŽáraAutor příspěvku

    Mate pravdu, zeleny bod ma spatny popisek – clipspace pouziva opacnou orientaci osy Z, zeleny bod je proto se zapornou souradnici blize uzivateli, nez body ostatni.

Napsat komentář

Tato diskuse je již příliš stará, pravděpodobně již vám nikdo neodpoví. Pokud se chcete na něco zeptat, použijte diskusní server Devel.cz

Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=8322