Přejít k navigační liště

Archiv pro rubriku: Databáze

Komentáře: 0

Architektura Druid.io

Druid.io je distribuovaná databáze napsaná v Javě, která se skládá z několika částí. Těmto částem říkáme uzly (nodes) a jsou to separátní Java procesy. Základní instalace Druidu potřebuje alespoň čtyři uzly: Realtime, Historický, Koordinátor a Broker, přičemž každý z nich má jinou zodpovědnost. V článku si všechny čtyři uzly představíme.

1 2 3 13 14

PostCSS jako jednoduchá náhrada preprocesoru

PostCSS je nástroj pro transformaci CSS pomocí pluginů napsaných v Node.js. Naoko vlastně nic nedělá, je to ale nutná spodní vrstva pro fungování známějších a zajímavějších pluginů, například Autoprefixeru. V textu ukážu jak jej využít jako jednoduchý a rychlý preprocesor, který vám na spoustu projektů výborně poslouží.