Pokud vás zajímá Serverless a FaaS (Functions as a Service) tak se zastavte na PragueJS ve čtvrtek 30.6. Připravovaný program: Serverless Architecture – Ladislav Prskavec, Apiary GraphQL server using ServerLess AWS Lambda – Michal Sänger…
Archiv pro kategorii: Mobilní vývoj
Největší středoevropské setkání příznivců mobilního světa mDevCamp 2016 je letos obsazeno skutečně kvalitními hosty. Mezi pozvanými řečníky, kteří budou mluvit o trendech v mobilním vývoji, designu i byznysu, jsou spoluautoři světově známých aplikací Instagram, Slack či Spotify. Konferenci mDevCamp, která se bude v Praze konat už pošesté, organizuje Avast Software. Letos se uskuteční v pátek 17. června v kinosálech CineStar Černý Most.
Dnes odbočíme od hlavní linie seriálu a ukážeme si, jakým způsobem lze aplikaci zprovoznit na dalších dvou operačních systémech – Windows 10 Mobile a desktopových Windows 10. Čtvrtý díl tedy osloví především fanoušky této platformy, své zde naleznou ale i ostatní zájemci o hybridní vývoj.
Dnešní třetí díl pojmeme čistě prakticky. Vytvoříme si jednoduchou mobilní aplikaci, která bude zobrazovat filmy na základě vyhledávací fráze (bude to takové malé ČSFD). Jako databázi filmů použijeme předdefinované pole objektů. V příštím díle našeho seriálu pak tuto aplikaci napojíme na webové API.
V úterý 27.10. 2015 od 18:00 se bude, v budově Fakulty aplikovaných věd v Plzni, konat již 2. přednáška o vývoji na platformu Android. Tentokrát se dozvíte něco o Material Design. Viz registrace a Google+ Event. Těšíme…
V úvodním díle seriálu jsme si velmi stručně popsali základní princip fungování Apple Watch a způsob vytváření uživatelského rozhraní. Dnes se posuneme blíže k praxi a zaměříme se na vytvoření projektu v Xcode a nastavení a možnosti simulátoru hodinek.
Chtěl bys ovládnout svůj telefon i jiným způsobem? Začni pro něj vyvíjet mobilní aplikace. V této sérii přednášek si postupně projdeme co obnáší vývoj pro OS Android, co je k tomu potřeba, kde…
Jak vznikl princip „Mobile First“ a co přesně znamená? Jaký je trend mobilních webů?
V druhém díle seriálu o Ionicu si stručně popíšeme základní strukturu aplikace a ukážeme si, jak efektivně prototypovat aplikaci pomocí nástroje Ionic Creator. Výsledek si pak spustíme jako samostatnou aplikaci přímo v telefonu a také jej odešleme k testování na vzdálený telefon pomocí Ionic View.
Bylo by krásné, kdybychom dokázali vyvíjet mobilní aplikace multiplatformně a zároveň s uživatelským rozhraním, které se dokáže přizpůsobit podle guidelines konkrétní platformy. Zní to zajímavě? Právě tento nemalý cíl si stanovil hybridní framework Ionic.