Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: Copywriting

Komentáře: 4

Píšeme (pro) web

Psaní textů pro weby či webové aplikace by správně neměla být starost vývojáře nebo programátora (natož grafika), ale copywritera. Jenže leckdy tvůrci webů copywritera v týmu nemají, a nezbývá jim, než se s psaním popasovat. V článku si připomeneme, na co by při tom neměli zapomínat…

Kontrolní číslice čárového kódu (úloha z kroužku programování pro děti)

Kolik lidí si podle vás v supermarketu kontroluje účtenku, aby se ujistili, zda jim namarkovali vše správně? Obvykle ne mnoho, jelikož čárový kód je tak spolehlivý, že mu důvěřují, že funguje. (Já tedy vídám, že si to lidé kontrolují a namátkově to dělám tady. Přeci jen je tam lidský prvek, ne vše se markuje podle kódu, případně může být zboží špatně přiřazeno).