Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: marketing

Komentáře: 23

Jak propagovat webový projekt

Webové projekty se většinou po stádiích nápadu, nadšení a tvorby dostanou nakonec do stavu, kdy jsou hotové, spuštěné a netrpělivě očekávají první návštěvníky, kteří je katapultují k výšinám úspěchu, popularity a slávy. Někteří zůstanou jen u toho očekávání. Pojďme si říci, co udělat pro to, aby se naplnilo.

Kontrolní číslice čárového kódu (úloha z kroužku programování pro děti)

Kolik lidí si podle vás v supermarketu kontroluje účtenku, aby se ujistili, zda jim namarkovali vše správně? Obvykle ne mnoho, jelikož čárový kód je tak spolehlivý, že mu důvěřují, že funguje. (Já tedy vídám, že si to lidé kontrolují a namátkově to dělám tady. Přeci jen je tam lidský prvek, ne vše se markuje podle kódu, případně může být zboží špatně přiřazeno).