Smashingmagazine zveřejnil sadu papírových šablon pro navrhování mobilních aplikací (a teoreticky klidně i webů). Jedná se o sbírku PDF obsahujících sadu různě velikých šablon pro telefony s Androidem, iOS a Windows Phone a také pro Blackberry,…
Archiv pro štítek: Mobilní vývoj
Google zveřejnil projekt J2ObjC, jedná se o překladač z Javy do Objective-C, jeho cílem je usnadnit vývoj aplikací psaných současně pro Android i iOS Část kódu tak můžete napsat v Javě a používat na obou systémech. Překladat…
Dnešním dílem končí seriál Vyvíjíme pro Android. Zrekapitulujeme, co jsme se naučili, opravím několik chyb z předchozích dílů a odkážu vás na další informační zdroje.
Dnešní díl seriálu „Vyvíjíme pro Android“ se bude týkat distribuce androidí aplikace. Ukážeme si, jak vytvořit .apk soubor, popereme se při tom s tvorbou ikon, krok za krokem si ukážeme, jak pracovat s Google Play a nahrajeme do něj naši aplikaci.
V dnešním nabitém dílu seriálu Vyvíjíme pro Android se naučíme pracovat s notifikacemi (včetně Jelly Bean novinek), broadcast receivery a Internetem, a to všechno při vytváření aplikace hlídající články na Zdrojáku.
Dnes se naučíme, jak změnit vzhled jednotlivých view anebo celé aplikace pomocí stylů a motivů. Krátce se také zmíníme o Design Guidelines.
V dnešním díle seriálu Vyvíjíme pro Android se naučíme pracovat s dialogy, popíšeme si životní cyklus Activit a Fragmentů a ukážeme si, jak uchovat jejich stav, přestože je konkrétní objekt z paměťových důvodů zničen.
Content providery na Androidu umožňují aplikaci poskytnout svá data ostatním aplikacím. Dnes si je představíme a potom přepíšeme aplikaci Poznámkový blok z dílu Fragmenty a SQLite databáze tak, aby uměla poznámky poskytnout ostatním aplikacím. Zároveň si procvičíme intent filtry.
Spolupráce aplikací na Androidu přímo závisí na intentech a intent filtrech. Bezpečnost je zase poměrně vysoká díky permissions. A to bude náplní dnešního dílu seriálu Vyvíjíme pro Android.
Cut the Rope od ZeptoLab je poměrně znám hra nejen na mobilních platformách (trailer), dočkala se i své webové verze. Gustavo Ambrozio vydal první díl tutoriálu How to Make a Game Like Cut the…