Přejít k navigační liště
Komentáře: 87

Flex 4: začínáme (díl 1)

V tomto seriálu článků o Flexu 4 projdeme od základů programování ve Flexu 4 – ActionScriptovém frameworku pro tvorbu RIA aplikací. Uvidíte, že programování ve Flexu je zábava a spoustu věcí výrazně zjednodušuje. V prvním díle si probereme základy ActionScriptu, Flexu a ukážeme si vytvoření aplikace zobrazující stavy z Twitteru.

Komentáře: 4

Flex 4: Drag-and-drop (díl 3)

Technika drag-and-drop (česky „táhni-a-pusť“ nebo „přetahování“) patří k užitečným prvkům, které mohou zvýšit použitelnost vaší aplikace a zpříjemnit její užívání. Je samozřejmé, že možnost drag-and-drop nabízí i Adobe Flex. V článku si ukážeme, jak tuto techniku implementovat.

Komentáře: 20

Flex 4: skinování aplikací (díl 5)

Každý kdo má zkušenosti s předchozími verzemi Flexu ví, že vytvořit vlastní vzhled aplikace nebyl úplně jednoduchý úkol. Vývojáři Adobe se toto rozhodli změnit a ve Flexu 4 přišli s kompletně přepracovaným systémem skinování. V článku si ukážeme, jak skinovat komponenty ze sady Spark bez použití jakéhokoli dalšího nástroje.

Komentáře: 7

Flex 4: Webové služby (díl 6)

Používání webových služeb, postavených na protokolu SOAP, patří ve Flexu 4 k základním možnostem volání vzdálených služeb. Navíc není pro základní operace potřeba učit se SOAP do hloubky – Flash Builder 4 dokáže prozkoumat službu, vrátit dostupné metody i návratové typy a předpřipravit potřebný kód.