Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » 10 důvodů, proč by se lidi z marketingu a BD měli naučit kódovat

10 důvodů, proč by se lidi z marketingu a BD měli naučit kódovat

Zprávičky Různé

Nálepky:

Proč by se, u všech všudy, měli nejrůznější lidé z PR, z „community managementu“, od SEO, SEM a z podobných oblastí učit kódovat („programovat“ by bylo asi moc silné slovo)? Proč by měli umět psát jednoduché skripty, navíc „ve svém vlastním zájmu“? Odpověď naleznete ve stejnojmenném článku.

Komentáře

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments

Enum a statická analýza kódu

Mám jednu univerzální radu pro začínající programátorty. V učení sice neexistují rychlé zkratky, ovšem tuhle radu můžete snadno začít používat a zrychlit tak tempo učení. Tou tajemnou ingrediencí je statická analýza kódu. Ukážeme si to na příkladu enum.