10 rad, jak zvýšit konverzní poměr u e-shopu

Internetové obchody občas používají příliš rádobyumělecký design. Některé používají komplikované flashové animace, které mohou zpomalit prohlížeč uživatele, zatímco jiní používají barevné schémata, která vysílají nakupujícím špatné signály. Existuje mnoho případů, kdy zkušení webdesignéři možná přehlédli otázky týkající se použitelnosti, přestože kreativní prvky mohou vypadat velmi atraktivně z hlediska designu, mohou být noční můrou pro on-line nakupující, kteří se snaží proklepat k pokladně. A / B testování pomáhá uvést tyto faktory do perspektivy pro dosažení nejlepších výsledků. Článek s názvem 10 rad, jak zvýšit konverzní poměr u e-shopu ze serveru interval.cz od odborníka e-komerční praktiky Jimmyho Rodrigueze vám poradí, na co všechno je nutné si dávat pozor.

Začal programovat v roce 1984 s programovatelnou kalkulačkou. Pokračoval k BASICu, assembleru Z80, Forthu, Pascalu, Céčku, dalším assemblerům, před časem v PHP a teď by rád neprogramoval a radši se věnoval starým počítačům.

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první!

Přidat komentář
Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=1884