A/B testy pomocí Google Analytics

JavaScriptová knihovna s názvem Cohorts usnadňuje A/B testování na webu. Pomocí této knihovny můžete ukazovat návštěvníkům různé vzhledy, rozložení prvků nebo cokoli, co chcete otestovat. Cohorts nabízí i sledování událostí, které vás zajímají – v základním nastavení pomocí funkce Google Analytics event tracking, ale lze použít vlastní metody.

Příklad ukazuje, jak je možné otestovat situaci, kdy chceme zjistit, jestli víc lidí klikne na velký nápis nebo na malý. Na stránce vytvoříme oba typy, ale nezobrazíme žádný. O výběr a sledování se postará knihovna Cohorts:

    // Note that this example assumes jQuery
    var header_test = new Cohorts.Test({
        name: 'big_vs_small_header',
        sample: 1, // we want to include all visitors in the test
        cohorts: {
            big: {
                onChosen: function() {
                    $('#big').show();
                }
            },
            small: {
                onChosen: function() {
                    $('#small').show();
                }
            }
        }
    });
    $('#big').click(function() {
        header_test.event('Clicked on Header');
    });
    $('#small').click(function() {
        header_test.event('Clicked on Header');
    });

Zdroj: Ajaxian

Začal programovat v roce 1984 s programovatelnou kalkulačkou. Pokračoval k BASICu, assembleru Z80, Forthu, Pascalu, Céčku, dalším assemblerům, před časem v PHP a teď by rád neprogramoval a radši se věnoval starým počítačům.

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první!

Přidat komentář
Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=1267