A/B testy pomocí Google Analytics
Nálepky:
JavaScriptová knihovna s názvem Cohorts usnadňuje A/B testování na webu. Pomocí této knihovny můžete ukazovat návštěvníkům různé vzhledy, rozložení prvků nebo cokoli, co chcete otestovat. Cohorts nabízí i sledování událostí, které vás zajímají – v základním nastavení pomocí funkce Google Analytics event tracking, ale lze použít vlastní metody.
Příklad ukazuje, jak je možné otestovat situaci, kdy chceme zjistit, jestli víc lidí klikne na velký nápis nebo na malý. Na stránce vytvoříme oba typy, ale nezobrazíme žádný. O výběr a sledování se postará knihovna Cohorts:
// Note that this example assumes jQuery var header_test = new Cohorts.Test({ name: 'big_vs_small_header', sample: 1, // we want to include all visitors in the test cohorts: { big: { onChosen: function() { $('#big').show(); } }, small: { onChosen: function() { $('#small').show(); } } } }); $('#big').click(function() { header_test.event('Clicked on Header'); }); $('#small').click(function() { header_test.event('Clicked on Header'); });
Zdroj: Ajaxian