Implementace hry Life v canvasu

Kyle McGregor implementoval klasickou hříčku Life (pro detaily o hře viz Wikipedia) v HTML a JavaScriptu. Kyleova implementace funguje jen v prohlížečích podporujících canvas, který autor pro vykreslování použil. Kód vlastní hry je velmi jednoduchý (průběh každého kola hry se přepočítává ve dvourozměrném poli, jehož obsah je vždy po skončení přepočtu kola vykreslen do canvasu) a ukazuje, že se s podobnými hříčkami budeme na webu setkávat stále častěji. (Zdroj: Ajaxian)

Vystudoval jsem biochemii. Vymyslel jsem a založil Zdroják. Jsem vyhlášeným expertem na likvidaci komentářů. Nejsem váš hodný tatínek, který vás bude brát za ručičku, já jsem zlý moderátor diskusí. Smiřte se s tím!

Věděli jste, že nám můžete zasílat zprávičky? (Jen pro přihlášené.)

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první!

Přidat komentář
Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=57