Implementace hry Life v canvasu

Kyle McGregor implementoval klasickou hříčku Life (pro detaily o hře viz Wikipedia) v HTML a JavaScriptu. Kyleova implementace funguje jen v prohlížečích podporujících canvas, který autor pro vykreslování použil. Kód vlastní hry je velmi jednoduchý (průběh každého kola hry se přepočítává ve dvourozměrném poli, jehož obsah je vždy po skončení přepočtu kola vykreslen do canvasu) a ukazuje, že se s podobnými hříčkami budeme na webu setkávat stále častěji. (Zdroj: Ajaxian)

Martin Hassman založil a vede magazín Zdroják. Absolvoval VŠCHT Praha. Byl u založení projektu CZilla (dnes už nepamatujete, nevadí). Stavěl mosty a metal cestu pro HTML5 (to tu ještě máme). V GUG.cz organizoval akce pro vývojáře (a jestli neumřeli, kódují si dodnes…).

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první!

Přidat komentář
Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=57