Proč a jak používat atribut title u odkazů

Ann Smarty v článku Jak správně používat title u odkazu vysvětluje, k čemu u odkazů slouží atribut title, a co by měl obsahovat. Rozhodně by neměl by duplikovat text mezi značkami odkazu, ale nabízet dodatečné informace; zvyšuje tak použitelnost. Údajně by mohl mít i jistý význam pro vyhledávače (SEO), ale takový význam nebyl prokázán, proto při vytváření title myslete více na uživatele než na vyhledávače. Hlasové čtečky atribut title často nečtou, proto text stránky musí dávat smysl i bez atributu title aneb nezapomínejte nikdy na přístupnost. (Zdroj: Search Engine Journal)

Martin Hassman založil a vede magazín Zdroják. Absolvoval VŠCHT Praha. Byl u založení projektu CZilla (dnes už nepamatujete, nevadí). Stavěl mosty a metal cestu pro HTML5 (to tu ještě máme). V GUG.cz organizoval akce pro vývojáře (a jestli neumřeli, kódují si dodnes…).

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první!

Přidat komentář
Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=12