Proč by webdesignéři neměli používat AdBlock
Nálepky:
Smashing Magazine zveřejnil úvahu Louise Lazarise s názvem Why Web Designers Should Not Use Ad Blockers. Ve svém článku shrnuje autor některé argumenty, proč by webdesignéři neměli používat AdBlock – od známého důvodu, že AdBlocker poškozuje trh, až po celkem zajímavé tvrzení, že procházení webu s AdBlockerem mění webdesignérům vnímání „webové reality“ a schopnost vcítit se do přání svých zákazníků.
Osobně ho používám, ale pouze na reklamu na webech, které to přehnali s mojí trpělivostí.
Nemám nic proti reklamně, ale unavuje mě honit zavírající křížek a nebo že mi za myší lítá motýlek a lekat se zvuku. To znamená, že Novinky, Idnes, Aktualně, Heureka, Živě, Týden jsou s AdBlockem a můžou si za to sami.
AdBlock nepoužívám, ale Vaše důvody plně chápu. Taky se mě několikrát zvedl tlak, když jsem lovil zavírající křížek …
Většina reklam je ve Flashi. Příliš často my pak prohlížeč bral 100% procesorového času. Nainstaloval jsem Adblock a už mi prohlížeč nepřetěžuje procesor.
Já taky. Buď ať mi provozovatel koupí osmijádro, nebo ať si trhne nohou.