SEO nespočívá v umění tajných triků

O oboru SEO koluje řada omylů, jeden jsme např. nedávno diskutovali v rozhovoru s Markem Prokopem SEO není optimalizace pro vyhledávače.

V článku Zásadní roli v úspěšnosti SEO hrají náklady Marek Prokop upozorňuje na další omyl:

Převládá dojem, že SEO spočívá v umění „tajných“ triků, kterými lze dosáhnout výsledků bez další práce a tudíž i nákladů.

Za dobrými výsledky v SEO se spíše než triky skrývá odvedená práce a ta pochopitelně něco stojí. Jak je v článku shrnuto:

SEO je reklama jako každá jiná. O úspěchu nerozhoduje to, jak moc jste vidět, ale to, kolik za svou viditelnost zaplatíte ve srovnání s konkurencí a nakonec vždy absolutní rozdíl nákladů a výnosů na vašem bankovním účtě.

Martin Hassman založil a vede magazín Zdroják. Absolvoval VŠCHT Praha. Byl u založení projektu CZilla (dnes už nepamatujete, nevadí). Stavěl mosty a metal cestu pro HTML5 (to tu ještě máme). V GUG.cz organizoval akce pro vývojáře (a jestli neumřeli, kódují si dodnes…).

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první!

Přidat komentář
Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=630