Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Šest důležitých ukazatelů efektivity vašeho webu

Šest důležitých ukazatelů efektivity vašeho webu

Zprávičky Různé

Na blogu Thinkvitamin vyšel článek How to Track Six Key Metrics for Your Web App, který ukazuje, jak měřit a sledovat některé důležité ukazatele vašeho webu. Ne, není to ani návštěvnost ani počet uživatelů (a ani traffic). V článku zmiňované ukazatele zahrnují „Cost per Aquisition“ (CPA), „Lifetime Profit per Customer“ (LPC), „Contracted Monthly Recurring Revenue“ (CMRR) či CACR (Customer Aquisition Cost Ratio), který vyjadřuje, zjednodušeně řečeno, jak efektivní je váš marketingový postup. U článku je přiložena i tabulka pro snazší výpočet těchto ukazatelů a v textu je popsán význam a „rozměr“ těchto ukazatelů.

Komentáře

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments

Enum a statická analýza kódu

Mám jednu univerzální radu pro začínající programátorty. V učení sice neexistují rychlé zkratky, ovšem tuhle radu můžete snadno začít používat a zrychlit tak tempo učení. Tou tajemnou ingrediencí je statická analýza kódu. Ukážeme si to na příkladu enum.