Špatné a správné používání „nofollow“

Marek Hnátek se ve svém článku Nofollow odkazy a prolinkování vašeho webu rozebírá špatné a správné používání rel="nofollow":

Atribut rel=“nofollow“ je často nesprávně pochopen. Nedávno jsem se setkal s jeho nevhodným použitím při prolinkování webu. Tento článek pojednává o tom, jak k nofollow odkazům správně přistupovat.

Přidáním příkazu nofollow dáte vyhledávači informaci o tom, aby nesledoval daný odkaz a nepředával mu hodnocení PageRank ani text odkazu. To vybízí ke snaze manipulovat s tímto atributem za účelem získání většího hodnocení konkrétních stránek tím způsobem, že u vybraných odkazů webmaster přidá nofollow, aby všechno nebo většinu hodnocení získaly zbylé „normální“ odkazy. Tato činnost se nazývá PageRank sculpting a dříve skutečně fungovala. Následně však Google změnil přístup, na což se dnes zapomíná.

Více najdete ze zmiňovaném článku.

Martin Hassman založil a vede magazín Zdroják. Absolvoval VŠCHT Praha. Byl u založení projektu CZilla (dnes už nepamatujete, nevadí). Stavěl mosty a metal cestu pro HTML5 (to tu ještě máme). V GUG.cz organizoval akce pro vývojáře (a jestli neumřeli, kódují si dodnes…).

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první!

Přidat komentář
Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=12298