Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Špatné a správné používání „nofollow“

Špatné a správné používání „nofollow“

Zprávičky Různé

Nálepky:

Marek Hnátek se ve svém článku Nofollow odkazy a prolinkování vašeho webu rozebírá špatné a správné používání rel="nofollow":

Atribut rel=“nofollow“ je často nesprávně pochopen. Nedávno jsem se setkal s jeho nevhodným použitím při prolinkování webu. Tento článek pojednává o tom, jak k nofollow odkazům správně přistupovat.

Přidáním příkazu nofollow dáte vyhledávači informaci o tom, aby nesledoval daný odkaz a nepředával mu hodnocení PageRank ani text odkazu. To vybízí ke snaze manipulovat s tímto atributem za účelem získání většího hodnocení konkrétních stránek tím způsobem, že u vybraných odkazů webmaster přidá nofollow, aby všechno nebo většinu hodnocení získaly zbylé „normální“ odkazy. Tato činnost se nazývá PageRank sculpting a dříve skutečně fungovala. Následně však Google změnil přístup, na což se dnes zapomíná.

Více najdete ze zmiňovaném článku.

Komentáře

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments

Enum a statická analýza kódu

Mám jednu univerzální radu pro začínající programátorty. V učení sice neexistují rychlé zkratky, ovšem tuhle radu můžete snadno začít používat a zrychlit tak tempo učení. Tou tajemnou ingrediencí je statická analýza kódu. Ukážeme si to na příkladu enum.