Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » WOLF1K, aneb Renderované 3D bludiště v 1kB JavaScriptu

WOLF1K, aneb Renderované 3D bludiště v 1kB JavaScriptu

Zprávičky JavaScript, Různé

Nálepky:

Minule vás zaujaly šachy v 1kB JavaScriptu, tentokrát si představíme jiný jednokilobajtový kousek s názvem WOLF1K. Název odkazuje ke známé 3D hře Wolfenstein, v níž postava procházela jednoduchým bludištěm, zobrazeným z pohledu první osoby. Ve WOLF1K jde rovněž o průchod bludištěm 32×32 polí – ovšem výsledná velikost 1kB omezuje jak grafiku, tak např. zbraně (nejsou). Přesto je v malém JavaScriptu implementován např. vykreslovací algoritmus 3D prostředí pomocí raycastingu.

Hra je předělávkou staršího podobného experimentu s názvem Wolf5K.

Komentáře

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments

Enum a statická analýza kódu

Mám jednu univerzální radu pro začínající programátorty. V učení sice neexistují rychlé zkratky, ovšem tuhle radu můžete snadno začít používat a zrychlit tak tempo učení. Tou tajemnou ingrediencí je statická analýza kódu. Ukážeme si to na příkladu enum.