Přejít k navigační liště

Zdroják » Knihovny a frameworky » Strana 3 » Strana 3 z 34

Archiv pro štítek: Knihovny a frameworky

Články Různé

Požadavky na implementaci online platebních nástrojů naráží na Svatou Trojici „rozumných důvodů“: Nejde to, nikdo to nechce, je to složité. První dva tentokrát ponecháme stranou a ukážeme si, že implementace plateb pomocí platebního nástroje PayPal nezabere víc než 30 minut čistého času – pokud tedy víte jak na to.

Články JavaScript, Různé

Před nedávnem jsme si na těchto stránkách představili grafickou knihovnu Raphaël, která umožňuje jednoduše vytvářet vektorovou grafiku. Používá k tomu SVG (či VML). Podobně funguje i knihovna, kterou si představíme dnes, jenom místo SVG pracuje nad Canvasem. Hlavní výhodou je schopnost používat vrstvy.

Články Různé

V minulém díle jsme se podívali na základní třídy frameworku Foundation a vyzkoušeli jsme si práci s textovým řetězcem, polem, slovníkem a dalšími základními třídami. Dnes se podíváme na framework AppKit, který má za úkol pracovat s objekty uživatelského rozhraní – např. textové pole, tabulka, apod. Také si napíšeme první smysluplnou aplikaci – jednoduchý todo list.

Články Různé

Javascriptová knihovna Raphaël zapouzdřuje a sjednocuje práci s vektorovou grafikou v různých prohlížečích. Dokáže využít SVG tam, kde je podporováno; kde není, pracuje s VML. Pomocí této knihovny lze snadno vytvářet přenositelné a interaktivní aplikace založené na vektorové grafice. Ukážeme si, jak s ní pracovat.

Články Různé

Pokud jste na letošním WebExpo viděli přednášku Lukáše Hurycha s názvem „Příprava Cappuccina za 30 minut“, není třeba vám tento open source framework pro vytváření webových aplikací v jazyce Objective-J představovat. V seriálu, který právě začíná, se na Cappuccino podíváme podrobněji a ukážeme si, jak s ním pracovat.

Enum a statická analýza kódu

Mám jednu univerzální radu pro začínající programátorty. V učení sice neexistují rychlé zkratky, ovšem tuhle radu můžete snadno začít používat a zrychlit tak tempo učení. Tou tajemnou ingrediencí je statická analýza kódu. Ukážeme si to na příkladu enum.