Před 2 lety, přesně 11. ledna 2013 spáchal sebevraždu Aaron Swartz (@aaronsw) – spolutvůrce RSS, Markdownu, proxy Tor2web, licence Creative Commons, redditu a dalších. Aaron byl soudně stíhán za hromadné stažení velkého množství věděckých…
Archiv pro štítek: W3C
Stručné představení práce se schránkou prostřednictvím W3C Clipboard API.
Vítejte v přehledu nových standardů, které pomalu vznikají na půdě W3C.
Proměnné pomalu míří do kaskádových stylů. Máme jásat? Nebo můžeme klidně spát? A co na to výrobci webových prohlížečů?
Dalším způsobem, jakým se vaše webová aplikace dnes může vyrovnat aplikacím desktopovým, jsou systémová upozornění. V článku vám představíme, jak je vytvářet a zasílat uživateli.
O přístupnosti javascriptových aplikací pomocí ARIA jsme tu už psali. Před několika týdny vyšla finální verze její specifikace. Podpora v prohlížečích je více než skvělá, pokud jste doteď ARIA ignorovali, nastal čas to změnit.
Říkají vám něco Navigation Timing, High Resolution Time, Resource Timing a User Timing? Víte, co je to Performance Timeline a co měří First Paint? Dnešní článek vás uvede do celé sady „timing“ specifikací, které se v prohlížečích objevily v posledních letech.
Největší problém současného responzivního webu – načítání různých obrázků na různých zařízeních – se chýlil ke svému vyřešení nativní podporou v prohlížečích pomocí atributu srcset. Na poslední chvíli ale přišel nový návrh nazvaný src-N, který získal velký ohlas. Pojďte se s ním seznámit.
Gamepady a webové prohlížeče? Proč ne. V článku vám představíme specifikaci Gamepad API a ukážeme, jak (snad) bude běžné v budoucnu ovládat webové hry.
Ocenění Best New Web Technology 2013 NetAward časopisu .net magazine dostal CSS modul Flexible Box Layout. Ještě před pár lety nebylo vůbec jasné, jakým směrem se bude pozicování pomocí kaskádových stylů ubírat, viz…