Jak vysvětlit šéfovi, že má chtít na své stránce mikroformáty
Nálepky:
Zkoušeli jste již vysvětlit nějakému řediteli firmy, že mikroformáty jsou něco, co by na jeho stránkách nemělo chybět? Richard Rutter to nedávno zkoušel a uvědomil si, že tyto lidi zajímá hlavně to, jakou konkurenční výhodu jim mikroformáty přinesou. Richard Rutter po této zkušenosti napsal článek, ve kterém se snaží vysvětlit myšlenku mikroformátů právě těmto lidem.
Richard Rutter uvádí různé argumenty, hlavně mluví o tom, jak moc mohou mikroformáty pomoci uživatelům webových stránek a také zdůrazňuje, že je velmi snadné je implementovat.
Mikroformáty jsou z technického hlediska v podstatě soubor konvencí, které když dodržujeme, tak naše stránky poskytnou uživateli vylepšenou funkcionalitu. Pokud byste o nich chtěli vědět více, tak si přečtěte náš seriál Kódujeme sémanticky s mikroformáty.
A zkoušeli jste někdy místo planého teoretizování něco skutečně dělat?
Mikroformáty není potřeba vysvětlovat, pokud na to má kodér prostor, může je "kódovat" automaticky.
prostě jsem to tam, jakožto správce firemního e-shopu, šoupnul. :-)