Přejít k navigační liště

Archiv autora: Miroslav Hlavička

Začínal jako IT specialista a správce sítě, poté se věnoval webu, uživatelskému testování, online reklamě a PR, brandingu a copywritingu. V posledních šesti letech se zaměřuje primárně na psaní článků pro online média.

Komentáře: 85

Má si hloupý uživatel koupit chytrý telefon?

Chytrému telefonu jsem se dlouhou dobu bránil. Zastávám názor, že mobil by neměl být chytřejší než jeho uživatel a nebyl jsem si zcela jistý, zda bych to v případě smartphonu sám splňoval. A tak jsem halasil, že telefonování, SMSky a 640 kb paměti přece stačí každému a Hada nebo Tetris si můžu zahrát i na svém letitém černobílém pitomofonu.

Kontrolní číslice čárového kódu (úloha z kroužku programování pro děti)

Kolik lidí si podle vás v supermarketu kontroluje účtenku, aby se ujistili, zda jim namarkovali vše správně? Obvykle ne mnoho, jelikož čárový kód je tak spolehlivý, že mu důvěřují, že funguje. (Já tedy vídám, že si to lidé kontrolují a namátkově to dělám tady. Přeci jen je tam lidský prvek, ne vše se markuje podle kódu, případně může být zboží špatně přiřazeno).