Přejít k navigační liště

Archiv autora: Štěpán Bechynský

Hračička, programátor, kuchař, Microsofťák.

Komentáře: 3

Azure IoT Hub

Internet of Things (IoT) je bezesporu velký buzzword dnešního IT. Na druhou stranu tento fenomén velmi vážně berou i společnosti jako je Amazon a Microsoft. Obě tyto společnosti v nedávné době oznámily podporu IoT ve svých cloud službách. Článek se bude věnovat podpoře IoT na Microsoft Azure, která byla oznámena dříve než na Amazon, takže jsem měl víc času se s ní naučit. Na AWS IoT se teprve chystám, ale je si to dost podobné, takže informace, které se dozvíte v tomto článku, jsou pro obě služby podobné.

SIGFOX
Komentáře: 11

SIGFOX – do ČR brzy přijde síť pro internet věcí

V květnu oznámila společnost SimpleCell Networks (dříve Blue Cell) ve spolupráci s T-Mobile,  že začnou v ČR budovat síť pro komunikaci M2M, tedy Machine to Machine, populárně Internet of Things. Síť využívá technologii SIGFOX. Tento týden oznámili celoplošné pokrytí ČR na rok 2016. V článku se dozvíte, jak to celé funguje a uvidíte i praktické ukázky.

Komentáře: 0

Moje garáž, můj hrad – posíláme dotaz do garáže

V tomto díle vytvoříme webovou stránku hostovanou na službě S3, která nám umožní poslat dotaz do garáže, zda je volná nebo ne. Použijeme k tomu knihovnu AWS SDK for JavaScript in the Browser, která umožňuje přímý přístup k AWS API z webového prohlížeče. Přístup zabezpečíme pomocí externího poskytovatele identity. V tomto příkladu použijeme Google+, ale můžete použít něco jiného.

open hardware
Komentáře: 0

Moje garáž, můj hrad – boto nám to zařídí

Tento díl bude věnovaný knihovně boto pro Python. Tato knihovna zapouzdřuje komunikaci s AWS API. Uvidíte, jak správně manipulovat s klíči a jak posílat a číst zprávy služby Amazon SQS. Pokud vám nevyhovuje Python, tak není problém použít cokoliv jiného. AWS API SDK je dostupné pro většinu programovacích jazyků. Práce s klíči je v podstatě identická a na knihovně nezávislá.

Píšeme vlastní React

Způsob, jakým nám React umožňuje psát deklarativní uživatelské rozhraní, které je následně efektivně vykreslováno, je přinejmenším úžasný. Většina vývojářů pravděpodobně hrubou představu o tom, jak algoritmus hledání změn virtuálního DOMu a samotný rendering funguje, má.