8 komentářů k článku 10 % českých webů má problémy s přesměrováním:

  1. Hattori Hanzo

    Žiadne cudzie query stringy v appke nechcem
    a preto presmerovávam na vopred defionopaný zoznam adries, neznáme veci za otáznikom dávam cielene preč. Reklamné kampane ma nezaujímajú, ak nejakú potrebujem merať, vytvorím vstupnú stránku za týmto účelom.
    Web je z tohto dôvodu v zozname „problémových“. :-) OK

  2. Pavel

    Příklad: Udělám mailingovou + fb akci. V emailu mám 3 odkazy na vstupní stránku (logo, v textu atlačítko), z facebooku 3 varianty reklamy. Celkem tedy 6 vstupních stránek, které by vyřešilo několik parametrů v url.

    1. Hattori Hanzo

      Re:
      Ono spracovať sa dá čokoľvek, no appka by to IMHO mala po spracovaní presmerovať cez HTTP 301 na stránku bez parametrov.

  3. Pavel Dvořák

    Moderní výhoda www.
    V moderní době se předpona www znovu ukazuje jako výhodná také kvůli reklamě. Když inzerujete zdrojak.store, málokterého potencionálního zákazníka napadne, že se jedná o url. Nejsme na nové TLD zvyklí, především lidé méně technicky znalí. http://www.zdrojak.store u zákazníků spíše bude evokovat webovou adresu (např. v reklamní kampani). To stejné platí i u exotických tld (často třeba .tk nebo .name), ale až nyní to začíná nabývat na významu.

    1. Pavel Dvořák

      Re: Moderní výhoda www.
      Oprava: www . zdrojak . store (za autoformátování odkazů bych zabíjel vývojáře)

        1. Mlocik97

          Re: Moderní výhoda www.
          aha, tak formátuje, zaujímavé že v náhľadu to vypíše normálne ako text… potom na čo je ten náhľad?

Napsat komentář

Tato diskuse je již příliš stará, pravděpodobně již vám nikdo neodpoví. Pokud se chcete na něco zeptat, použijte diskusní server Devel.cz

Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=24096