3 komentářů k článku Lumines: Vytváříme hru v React.js 2:

  1. zahory

    Je mi trochu mdlo z toho, jak za měsíc není ve FE kámen na kameni. Autor místo programování vykládá, jak při pokusu něco reálně napsat, postupně přicházel na patterny, které jsou v jiných odvětvích pradávno formalizované.
    Snad brzy budou na vizuální stránku webu dobré vizuální nástroje, které frontendisty trochu odstíní od toho kalupu, jinak se z toho zblázněj.

    1. Tobiáš PotočekAutor příspěvku

      Re:
      Váš postoj samozřejmě chápu. Taky jsem si kolikrát říkal, proč se ve frontendu pořád dokola řeší věci, které přeci již v jiných oblastech musí být dávno vyřešeny. Ale věc se má tak, že na webu z různých (i historických) důvodů panují trochu jiné podmínky a tedy přístup naklikám si UIčko v Visual Studiu tady jednoduše nefunguje. Pokusy tady byly, ale dopadlo to tragicky. Uvedený odkaz se netýká přímo front endu, ale ilustruje podstatu problému.

      Pokud se nemýlím, tak Angular.js nabízel ucelený přístup včetně formalizovaných patternů, ale to, že se i přesto nyní všichni pereme s React ekosystémem, znamená jediné: Angular nesplnil očekávání.

      Z článku se může zdát, že postupně přicházím na patterny (objevuji kolo), ale ono to jinak nejde. Použitý stack React + Flux + Immutable je relativně nový, i na poměry front endu, tedy nic není ustáleno. Články jsem se rozhodl publikovat právě proto, že dané téma do trochu větší hloubky (pominu-li jednoduchoučká dema) dosud nebylo nijak pokryto. Kromě toho Lumines není ani zdaleka typickou aplikací, pro kterou je daný stack určený, což rovněž vyvolává určitou neohrabanost.

  2. Oldis

    Jako člověku co toho o frameworcích nad js jako react flux atd moc nevim a chci se neco dovedet tohle prijde uzitecne.

Napsat komentář

Tato diskuse je již příliš stará, pravděpodobně již vám nikdo neodpoví. Pokud se chcete na něco zeptat, použijte diskusní server Devel.cz

Zdroj: https://www.zdrojak.cz/?p=16636