Komentáře k článku
Real-time multiplayer Facebook piškvorky

V této sérii článků si ukážeme, zaprvé jak vytvořit jednoduchou real-time hru za použití Kinetic.JS, Socket.IO a Node.JS a zadruhé jak z takové hry udělat Facebookovou aplikaci s JavaScript SDK.
Díky hlavně za ten lehký náhled na KineticJS. Teším se na další díly.
RSS
Upozorňuji na chybku: v RSS agregaci se objevuje celý článek. Nevím, zda je to chybka „nového zdrojáku“ nebo jen tohoto článku…
Re: RSS
Já osobně to neberu jako chybu, ale jako velmi vítanou změnu. RSS dogmatici si mě můžou klidně sežrat, ale mě to tak vyhovuje :)
Re: RSS
Ano, zatím jsou puštěny celé články.
heh
Včera jsem tu celý den hledal možnost vložit komentář a nenašel :(
Přiřazování undefined
To přiřazování undefined mi přijde zbytečné, protože když čtu hodnotu z nedefinované proměnné, tak mi JS taky vrátí undefined. Pokud bych chtěl inicializovat proměnnou nějakou prázdnou hodnotou, použil bych null. To má ten důsledek, že kdykoliv vidím, že se v mém kódu někde objevuje undefined hodnota, tak vím, že se na 99% jedná o chybu a je potřeba ji opravit.
Re: Přiřazování undefined
Vytváření všech properties v konstruktoru objektu je dobré z toho důvodu, že a) při pohledu do konstruktoru vidím, co od objektu očekávat a b) jim pak V8 přiřadí stejnou hidden class – https://developers.google.com/v8/design#prop_access Dalo by se klidně inicializovat na null.
null vs. undefined a chyby – to zní dobře, asi to taky začnu tak používat!
Re: Přiřazování undefined
Když jsme u těch skrytých tříd u V8, tohle opravdu nedělá dobře a navíc je to docela ošklivé:
delete config.stage;
delete config.backgroundImage;
delete config.squareSideLength;
delete config.onGridClick;
Re: Přiřazování undefined
Delete optimalizaci pomocí skrytých tříd rozhodně zabíjí, dobrá poznámka!
V tomto případě to však nevadí, protože config je použit jedinkrát, při inicializaci objektů. XO.* objekty jsou jen továrničky na Kinetic objekty, vezmou si z configu, co je určeno k jejich inicializaci, a zbytek použijí pro inicializaci vytvářeného Kinetic objektu, proto delete.
Piskvorky s php, websocket a webgl
Nieco podobne som napisal asi pred dvoma rokmi ako vikendovy projekt :) Akurat to bolo s php, Raphael.js jQuery…
ukazka: http://www.gomokulive.eu
php websocket: https://github.com/lemmingzshadow/php-websocket (starsia verzia s flash fallbackom https://github.com/m4recek/php-websocket-with-flash-policy-file)
webgl: http://raphaeljs.com/