Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: C#

Komentáře: 3

Internet of Things – sledujeme teplotu piva

V životě geeka je mnoho důležitých věcí. Počítač, starající se osoba ženského pohlaví, která dohlédne na pravidelnou výměnu prádla, žertovné algoritmické úlohy, seriály a pivo. Zařízení, které si dále popíšeme, umožňuje sledovat online teplotu piva, které zrovna pijeme, tak aby ostatní geeci věděli, zda si mají k pivu přinést ohřívaček nebo chlaďák.

Komentáře: 0

Internet of Things

Podle definice pojmu Internet of Things (IoT) jde o jednoznačně identifikovatelné objekty a jejich virtuální reprezentaci ve struktuře typu internet. Alespoň tak to bylo zamýšleno při prvním použití tohoto termínu v roce 1999 Kevinem Ashtonem. Kam se tento termín posunul za 13 let a jak je vnímán dnes?

Komentáře: 15

Úvod do Reactive Extensions

Asynchrónne programovanie sa v súčasnosti dostáva stále viac do pozornosti, pomaly sa stáva nutnosťou a budeme sa s ním stretávať stále častejšie. Napríklad vo Windows Phone 7 je dobrým zvykom vykonávať náročné operácie asynchrónne v osobitnom vlákne, aby UI aj naďalej reagovalo na vstup používateľa, vo Windows 8 je dokonca nutné všetky operácie, ktoré môžu trvať dlhšie ako 50 milisekúnd, vykonávať asynchrónne.

Kontrolní číslice čárového kódu (úloha z kroužku programování pro děti)

Kolik lidí si podle vás v supermarketu kontroluje účtenku, aby se ujistili, zda jim namarkovali vše správně? Obvykle ne mnoho, jelikož čárový kód je tak spolehlivý, že mu důvěřují, že funguje. (Já tedy vídám, že si to lidé kontrolují a namátkově to dělám tady. Přeci jen je tam lidský prvek, ne vše se markuje podle kódu, případně může být zboží špatně přiřazeno).