Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: C#

Komentáře: 3

Internet of Things – sledujeme teplotu piva

V životě geeka je mnoho důležitých věcí. Počítač, starající se osoba ženského pohlaví, která dohlédne na pravidelnou výměnu prádla, žertovné algoritmické úlohy, seriály a pivo. Zařízení, které si dále popíšeme, umožňuje sledovat online teplotu piva, které zrovna pijeme, tak aby ostatní geeci věděli, zda si mají k pivu přinést ohřívaček nebo chlaďák.

Komentáře: 0

Internet of Things

Podle definice pojmu Internet of Things (IoT) jde o jednoznačně identifikovatelné objekty a jejich virtuální reprezentaci ve struktuře typu internet. Alespoň tak to bylo zamýšleno při prvním použití tohoto termínu v roce 1999 Kevinem Ashtonem. Kam se tento termín posunul za 13 let a jak je vnímán dnes?

Komentáře: 15

Úvod do Reactive Extensions

Asynchrónne programovanie sa v súčasnosti dostáva stále viac do pozornosti, pomaly sa stáva nutnosťou a budeme sa s ním stretávať stále častejšie. Napríklad vo Windows Phone 7 je dobrým zvykom vykonávať náročné operácie asynchrónne v osobitnom vlákne, aby UI aj naďalej reagovalo na vstup používateľa, vo Windows 8 je dokonca nutné všetky operácie, ktoré môžu trvať dlhšie ako 50 milisekúnd, vykonávať asynchrónne.

React Hooks, které potřebujete znát

React s verzí 16.8 přináší zásadní novinku, a tou jsou Hooks, které mají přinést řešení pro hned 3 největší problémy, se kterými se v Reactu potýkáme. Implementace komponent pomocí tříd, sdílení logiky, nepraktický způsob práce s životním cyklem komponent. Představíme vám React Hooks a na konci ukážeme funkční příklad.