Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: canvas

Komentáře: 4

WebGL: Texturovat, nemíchat

Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…

Komentáře: 3

WebGL: Darth Shader

Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…

1 2 3 7 8

Mladý kolektiv

O mizerných pracovních inzerátech by se dalo napsat hodně článků, ale dnes se zaměřím jen na ty, které ve své záplavě odrážek uvádí mimo jiné jako skvělou výhodu i něco, co se nazývá mladý kolektiv.

5 témat, po kterých PHP programátoři touží

Zajímá české a slovenské programátory spíš intro do Gitu nebo Symfony? Chtějí spíš týdenní výuku nebo víkendovou? Na tyto otázky jsme měli jen subjektivní odpovědi. Chtěli jsme vědět – a tak vznikl dotazník o vzdělávání na míru – na něj nám odpovědlo 76 z vás, a dnes se podělíme o jeho výsledky.