Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: canvas

Komentáře: 4

WebGL: Texturovat, nemíchat

Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…

Komentáře: 3

WebGL: Darth Shader

Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…

1 2 3 7 8

První veletrh práce pro programátory nabídne také více než 20 odborných přednášek

Top firmy, soutěže v programování i přínosné přednášky. Jobs Dev, první veletrh práce pro programátory v České republice proběhne 8. dubna na Fakultě architektury ČVUT, vstupné je zdarma. Odnesete si nové znalosti díky odborným přednáškám, hodnotné kontakty na vystavující firmy a ostatní programátory, ale třeba i 100 000 Kč, tedy hlavní výhru v každé ze šesti soutěží v programování.