Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: canvas

Komentáře: 4

WebGL: Texturovat, nemíchat

Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…

Komentáře: 3

WebGL: Darth Shader

Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…

1 2 3 7 8

Ring Middleware

V minulém článku jsme se podívali na úplně nejzákladnější základy webového vývoje v Clojure – jak zpracovat HTTP request a response pomocí knihovny Ring. Tu nejzajímavější část Ringu – Middleware – jsme ale zmínili jen letmo a byla by škoda se do tohoto zajímavého konceptu trochu více neponořit.

Jubilejní 10. WebExpo představí designérské duo Anton & Irene a dalších 80 řečníků světové kvality

22. a 23. září 2017 proběhne v Praze již po desáté WebExpo, nejdůležitější akce pro webové profesionály ve střední Evropě. Konference nabídne 4 přednáškové sály, ve kterých vystoupí více než 80 řečníků, mezi nimi i designérské duo Anton & Irene a další světové osobnosti z oblasti webového vývoje, digitálního designu a online byznysu.