Přejít k navigační liště

Archiv pro štítek: GRASP

Komentáře: 1

GRASP – 3 – Low coupling

V tomto díle o návrhových principech GRASP (General Responsibility Assignment Software Patterns) se budeme zabývat principem Low coupling – Slabá provázanost. Jde o další hodnotící princip sloužící k porovnávání různých zvažovaných možností návrhu, který doplňuje princip High cohesion – Vysoká soudržnost z minulého dílu o pohled z jiného úhlu.

Komentáře: 2

GRASP – 2 – High cohesion

V druhém díle o návrhových principech GRASP (General Responsibility Assignment Software Patterns) se budeme zabývat principem High cohesion –  Vysoká soudržnost. Jde o hodnotící princip sloužící k porovnávání kvality různých zvažovaných možností návrhu.

Komentáře: 3

GRASP – 1 – Úvod a Protected variations

Přidělování zodpovědností (kdo bude co dělat) a návrh jejich kooperace je důležitým a netriviálním krokem při návrhu software. Návrhové principy GRASP (General Responsibility Assignment Software Patterns), které sestavil Craig Larman, nám k tomu poskytují užitečná vodítka. V prvním díle se seznámíme se základními pojmy a probereme princip Protected variations.

Program konference na veletrhu pro programátory Jobs Dev 2019

Celý smysl veletrhu, který se letos koná již potřetí, je umožnit vám nakouknout přímo do programátorských týmů firem a to bez větší námahy a během jediného dne. Souběžně s veletrhem bude probíhat konference s řadou odborných přednášek. Nepůjde o přednášky, jak hledat práci, ale o odborné přednášky pro programátory od českých i zahraničních speakrů.