Schválně jsem text nenazval „jak optimalizovat weby pro iPhone X“. To, co zde ukazuji, je totiž běžný a ve standardech W3C zanesený způsob přípravy webů na zařízení, která mají jiný než hranatý tvar obrazovky.
Archiv pro štítek: mobilní web
Pojďme dnes našemu desktopovému webu vyrobit mobilní variantu. Nebude to moc těžké. Ale tipněte si — dokážeme vynaložit energii přiměřenou velikosti naší mobilní cílové skupiny? A víte, co je „kodérská mobilní verze”?
Malý prezentační web, to je webařská rutina. Technologických nástrojů pro tenhle typ webů máme víc než dost, a tak je tady dnes už široký prostor pro vytvoření zajímavého vizuálního sdělení. Anebo technické experimentování. Během práce na Snowkidz.cz jsme zkoušeli, jak co nejsnadněji zjednodušit používání desktopového prezentačního webu mobilnímu uživateli.
Mobile First? Content First? Responsive? Zeldman nový design svého blogu navrhl rychle a efektivně a narodil se jeden z prvních Mobile Only webů.
[Tisková zpráva] Vývojářské studio Dreadlocks vydalo hru Rune Legend. Rune Legend je chytlavým spojením originálních puzzlů s pečlivě prokreslenou grafikou a silného příběhu inspirovaného severskými mýty. Hra je určena pro mobilní platformu Windows Phone 7 a chystá se její přeportování na další platformy.
V soutěži tvůrců aplikací pro mobilní platformy, která proběhla v rámci již pátého ročníku přehlídky AppParade, zvítězil český tým Dreadlocks s hrou Rune Legend. Jedná se o skládací puzzle s příběhem inspirovaným severskou mytologií a s jednoduchým herním principem.…
Ježíšek (Santa Claus, Père Noël, дедушка Мороз či jiná postava, která vám naděluje před koncem roku) přichází i na Zdrojáku, a tentokrát s sebou nese dva pěkné dárky – herní konzoli XBox 360 s ovladačem Kinect a mobilní telefon HTC. Zároveň hezky předznamenává hlavní témata, kterým se budeme příští rok věnovat.
V článku si vysvětlíme základní principy, jak fungují HTML5 aplikace na mobilních zařízeních (nejen) se systémem Windows Phone 7. Podíváme se podrobněji na to, jak mohou získávat informace z telefonu, a ukážeme si jednoduchou „hybridní“ aplikaci, která dokáže komunikovat s operačním systémem telefonu.
V minulém článku jsme prošli, co dělá Flex atraktivní volbou pro snadný vývoj napříč mobilními platformami, dnes je na čase trocha praxe – naprogramujeme jednoduchou, ale už netriviální aplikaci, která bude spustitelná na iOS, Androidu a dalších podporovaných platformách.
Před pár týdny proběhla konference WebExpo a na ní přednáška na stejné téma, protože se ale v půlhodině nedalo stihnout zdaleka vše a toto téma by mohlo zajímat i širší publikum, zkusím stručně popsat výhody cross-platformního mobilního vývoje ve Flexu i zde na Zdrojáku.