Přejít k navigační liště

Archiv autora: Lukáš Havrlant

Pracuji ve firmě Internet Billboard jako Node.JS vývojář, píšu blog Programio, občas tweetuju.

Komentáře: 18

Jak vypadá naše vývojové prostředí

Někdy před rokem jsme se rozhodli – snad finálně! – vyřešit problém, že i když používáme multiplatformní technologie jako je Node.JS, tak ve výsledku má každý vývojář mírně odlišný systém, což způsobuje, že kód, který je funkční na jednom počítači, není funkční na jiném. Cestou se na naše řešení nabalila i jiná pozitiva, a o tom všem si v článku povíme.

Komentáře: 0

Architektura Druid.io

Druid.io je distribuovaná databáze napsaná v Javě, která se skládá z několika částí. Těmto částem říkáme uzly (nodes) a jsou to separátní Java procesy. Základní instalace Druidu potřebuje alespoň čtyři uzly: Realtime, Historický, Koordinátor a Broker, přičemž každý z nich má jinou zodpovědnost. V článku si všechny čtyři uzly představíme.

Jak se staví tým

Tenhle článek jsem chtěl napsat už několik let. Pořád jsem to odkládal s tím, že časem ještě získám víc zkušeností a tak to bude mít větší, komplexnější váhu. Že pořád na to bude jednou dost času. Ale tak to v životě nechodí… jednou přijde čas a uvědomíte si, že věci, která vás kdysi extrémně přitahovaly, vám najednou nic neříkají. A že pokud to neuděláte teď, tak už to neuděláte nikdy.

Říká o sobě, že umí najít všechny bugy. V červnu vystoupí na mDevCamp 2018

Po roční přestávce se 15. června do Prahy opět vrací největší konference pro mobilní nadšence ve Střední Evropě mDevCamp. Návštěvníci mají šanci osobně se setkat s autory slavných světových i českých aplikací, sledovat přednášky světových špiček, účastnit se workshopů a potkat tisíc lidí z celé Evropy.